Etik
Fra : Ole

Dato : 21-05-08 06:33

Mine instrumenter skal desværre skiftes, konsollen
er defekt, jeg går fra mekanisk omdrejningtæller
til elektrisk.

De eneste nye instrumenter jeg kan få er med hvid
baggrund, monteret i en plade med huller.

Så så jeg denne http://www.acewell.se/dk/pictures/ace-2803ap.jpg

Men den passer næsten ikke på en 78- T3 californina, hvad siger
panelet ?

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Anders Majland

Dato : 21-05-08 08:56

> Men den passer næsten ikke på en 78- T3 californina, hvad siger
> panelet ?

At det er helt op til dig selv ... Det er dig der skal se på det, men det
kan da godt være at det vil give nogle kommentarer

/A

Fra : Ole

Dato : 21-05-08 12:33

Anders Majland wrote:

> At det er helt op til dig selv ... Det er dig der skal se på det, men
> det kan da godt være at det vil give nogle kommentarer
>
> /A

Hæ, hvor diplomatisk

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 21-05-08 13:04

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse

> Hæ, hvor diplomatisk

Så skal du få et mindre diplomatisk, men helt personligt tip.
Jeg synes det er grimt uanset hvad det bliver monteret på, og det passer
slet ikke til en ældre MG.
Bvadr!!

Michael D

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-05-08 10:48

Ole wrote:
> [...]
>
> Så så jeg denne http://www.acewell.se/dk/pictures/ace-2803ap.jpg
>
> Men den passer næsten ikke på en 78- T3 californina, hvad siger

Neeej! Den hvide baggrund kan gå, men blåt THansen LED lys? No way!
Dovent orange eller grønt fra en sortbrændt glødepære gennem en farvet
plastkappe - dét er stilen

Jeg troede det skulle være originalt, men det har jeg vist fået galt fat i?

--
vh
Torben

Fra : Ole

Dato : 21-05-08 13:18

Torben Scheel wrote:

> Neeej! Den hvide baggrund kan gå, men blåt THansen LED lys? No way!
> Dovent orange eller grønt fra en sortbrændt glødepære gennem en farvet
> plastkappe - dét er stilen

THansen led, det var også min første tanke.

> Jeg troede det skulle være originalt, men det har jeg vist fået galt fat i?

Nææ det er korrekt, og jeg har faktisk fundet er elektrisk
RPM ur med sort baggrund her til morgen
Nu skal jeg bare være sikker på at diameteren er korrekt.
http://www.sd-tec.de/bilder/artikel/29767250.jpg

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Niels.Pein@gmail.com

Dato : 21-05-08 06:59

On 21 Maj, 07:32, Ole <I_R_Ons...@c.dk> wrote:
> Så så jeg dennehttp://www.acewell.se/dk/pictures/ace-2803ap.jpg
>
> Men den passer næsten ikke på en 78- T3 californina, hvad siger
> panelet ?

Hvad mener du med "næsten"?
--
Hilsen Niels
Bandit 1250 SA

Fra : Ole

Dato : 21-05-08 14:17

Niels.Pein@gmail.com wrote:

> Hvad mener du med "næsten"?
> --
> Hilsen Niels
> Bandit 1250 SA

Jeg mener at /hvis/ det ikke var muligt at skaffe
de rigtige ure, som jeg vist har fundet nu, så ville
det være en billig løsning /indtil/ jeg fandt
de ure jeg vil have i.

Lige ved og næsten........

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 21-05-08 08:51

On May 21, 3:17 pm, Ole <I_R_Ons...@c.dk> wrote:

> Jeg mener at /hvis/ det ikke var muligt at skaffe
> de rigtige ure

Kan eBay ikke hjælpe med de originale?

Fra : Ole

Dato : 22-05-08 14:37

Brian Lund Larsen wrote:

> Kan eBay ikke hjælpe med de originale?

Måske, men jeg skal ikke bruge en original
omdrejningstæller da jeg har fået en anden motor i.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : N/A

Dato : 22-05-08 14:37

Fra : N/A

Dato : 22-05-08 14:37

Fra : KentBM

Dato : 22-05-08 17:41

Ole skrev:
> Men den passer næsten ikke på en 78- T3 californina, hvad siger
> panelet ?
Findes der stadigvæk 78- T3 California som kan køre ?

Undskyld Men den er formodentlig i bedre kvalitet end den V50, jeg
købte i 78 for den var da nummeret værre end selv de værste
kineser-maskiner er i dag.

--

Kent

Fra : Ole

Dato : 23-05-08 15:38

KentBM wrote:
> Findes der stadigvæk 78- T3 California som kan køre ?

Ja da, jeg har skiftet motor og gearkasse ud efter ca 350000 KM.

> Undskyld Men den er formodentlig i bedre kvalitet end den V50, jeg
> købte i 78 for den var da nummeret værre end selv de værste
> kineser-maskiner er i dag.

Jeg kender ikke kvaliteten af V50 fra 78, kun kvaliteten
af den Guzzi jeg har.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-08 15:59

On Thu, 22 May 2008 18:40:41 +0200, KentBM wrote:

> Undskyld Men den er formodentlig i bedre kvalitet end den V50, jeg
> købte i 78 for den var da nummeret værre end selv de værste
> kineser-maskiner er i dag.

Forsøgte for år tilbage at finde en V35/50 til min søster, passede fint til
hendes ringe højde. Det lykkedes ikke at finde én som ikke lige skulle
skulle "justeres", endsige kunne køre. Mage til lort....

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
25-3-08