Rensning af bremse komponenter
Fra : Ole

Dato : 21-05-08 06:11

Hvad bruger man til at rense div. dele
til bremsesystemet indvendigt, sprit ?

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 21-05-08 13:05

> Hvad bruger man til at rense div. dele
> til bremsesystemet indvendigt, sprit ?

Hej Ole

Sprit er fint.

http://www.tenere.dk/Artikler/bremser/bremser.htm

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95
Polyteknisk MC og Ténéré.dk

Fra : Ole Hansen

Dato : 21-05-08 13:28

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Sprit er fint.
>
> http://www.tenere.dk/Artikler/bremser/bremser.htm

En rigtig fin guide.. Efter første gang at have skildt en bremsekaliber
ad forstår jeg bedre, hvorfor du advarer mod at have fingrene ved
stemplet - det siger godt nok "POP" når det kommer ud :)

--
Ole Hansen

Fra : Ole

Dato : 21-05-08 13:38

> Hej Ole
>
> Sprit er fint.
>
> http://www.tenere.dk/Artikler/bremser/bremser.htm

Takker, fin side der

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : KentBM

Dato : 22-05-08 17:47

Jens Jacob Bager Jensen skrev:

> Hej Ole
>
> Sprit er fint.
>
> http://www.tenere.dk/Artikler/bremser/bremser.htm

Hvor finder jeg bremepastaen, som er nævnt. Det skal vel bruges i
forbindelse med i sætning af stemplerne.

--

Kent

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 22-05-08 17:53

> Hvor finder jeg bremepastaen, som er nævnt. Det skal vel bruges i
> forbindelse med i sætning af stemplerne.

Hej Kent

Her er citatet: "Jeg bruger en lyseblå tube ATE bremsepasta købt ved
www.mekonomen.dk.
Det kan som regel kun købes ved special-bil-reservedelsbutikker ca. 70kr
for en tube der holder hele dit liv."

Er der flere spørgsmål til det?

Fra : Ole Hansen

Dato : 22-05-08 21:04

KentBM wrote:

> Hvor finder jeg bremepastaen, som er nævnt. Det skal vel bruges i
> forbindelse med i sætning af stemplerne.

Hos Kedo købte jeg et "reparationssæt" til kaliber - der var det med i
pakken (Så har du noget en-cylindret fra Yamaha, så er det rette sted)

--
Ole Hansen