Gruby... Ducati regulator
Fra : Ole

Dato : 20-05-08 12:16

Hvor vandtæt er ledningsgennemføringen ?

Er hele dåsen fyldt op med det grønne
gummi ?

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Steen Gruby

Dato : 20-05-08 19:50

On Tue, 20 May 2008 13:15:52 +0200, Ole <I_R_Onslow@c.dk> wrote:

Hej Ole.

>Hvor vandtæt er ledningsgennemføringen ?

Ikke super vandtæt, med det er uden betydning ------.
Selv om der kommmer vand ind ved stikket kommer det ikke langt

>Er hele dåsen fyldt op med det grønne gummi ?

Den er helstøbt i grøn eller sort masse, og derfor er alle komponenter
i den beskyttet.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ole

Dato : 20-05-08 22:11

Steen Gruby wrote:
> [...]
> Selv om der kommmer vand ind ved stikket kommer det ikke langt

> Den er helstøbt i grøn eller sort masse, og derfor er alle komponenter

Hej Steen

Perfekt, jeg har tænkt mig at montere den så ledningerne
kommer ud af siden.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Ole

Dato : 21-05-08 14:25

Ole wrote:

> Hej Steen
>
> Perfekt, jeg har tænkt mig at montere den så ledningerne
> kommer ud af siden.
>
> Ole Mogensen

Kom lige i tanke om.. bruger du en 30 A sikring ?

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Steen Gruby

Dato : 21-05-08 20:41

On Wed, 21 May 2008 15:25:29 +0200, Ole <I_R_Onslow@c.dk> wrote:

Hej Ole.

>Kom lige i tanke om.. bruger du en 30 A sikring ?

Paso'en er født uden hovedsikring.
Det kunne jeg ikke lide, så der er nu monteret en 30 A hovedsikring
mellem regulator og akku.
30A holder fint til det generatoren kan levere 350W maksimum.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ole

Dato : 03-06-08 11:28

Steen Gruby wrote:
> [...]
> mellem regulator og akku.
> 30A holder fint til det generatoren kan levere 350W maksimum.

Så i dag en kurve over tab i regulatoren, 70-80 watt tab
ved max output, ka' det passe ?

Det er dæleme meget i den lille blok.

Måske vi skulle lave en switchmode regulator

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 21-05-08 13:19

Ole skrev:
> Hvor vandtæt er ledningsgennemføringen ?
>
> Er hele dåsen fyldt op med det grønne
> gummi ?

De er vandtætte nok til at fungere fint på husqvarnas crossere og
enduromaskiner!

Thore