Ledningsdiagram Suzuki GSX250ES
Fra : Sune

Dato : 19-05-08 21:08

Hej gruppe

Skulle nogen ligge inde med et ledningsdiagram til en Suzuki GSX250ES, ville
jeg meget gerne have en kopi.

Alternativt et godt link til diagrammet på nettet. Jeg har selv googlet, men
kan intet finde.

pft og vh
Sune

Fra : Nielsen

Dato : 19-05-08 21:55

"Sune" <formel999@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> ville jeg meget gerne have en kopi.
>
> Alternativt et godt link til diagrammet på nettet. Jeg har selv googlet,

Prøv http://www.motorosok.hu/szervizkonyvek/index_eng.htm

/Ths.

Fra : Sune

Dato : 19-05-08 22:31

"Nielsen" <invalid@duer.ik> skrev i meddelelsen

> "Sune" <formel999@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Prøv http://www.motorosok.hu/szervizkonyvek/index_eng.htm

Ser spændende ud, men man skal åbenbart bruge et password for at se
manualerne.

Vh Sune

Fra : Steen Gruby

Dato : 19-05-08 22:38

On Mon, 19 May 2008 23:31:14 +0200, "Sune" <formel999@hotmail.com>
wrote:

Hej Sune.

>Ser spændende ud, men man skal åbenbart bruge et password for at se
>manualerne.

Manualen er der.
Skriv til denne adresse og bed om et password, så får du det:
manuals@motorosok.hu

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Sune

Dato : 19-05-08 22:39

"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hej Sune.

> Manualen er der.
> Skriv til denne adresse og bed om et password, så får du det:

Det prøver jeg. Tak ska' du ha'
vh Sune

Fra : Nielsen

Dato : 20-05-08 20:41

> Manualen er der.
> Skriv til denne adresse og bed om et password, så får du det:
> manuals@motorosok.hu

Frækkert. Stjæle min hjælpsomhed.....

/Ths.
Der har automatisk logon med koden og derfor havde glemt, at man skal have
en sådan....

Fra : Sune

Dato : 21-05-08 09:35

> [...]
>
> Hej Sune.

> Manualen er der.
> Skriv til denne adresse og bed om et password, så får du det:

Så modtog jeg password og brugernavn.
Desværre viste det sig at de heller ikke havde det rigtige diagram. Så jeg
leder stadig.
vh Sune

Fra : TWL

Dato : 20-05-08 15:48

Sune wrote:
> [...]
> ville jeg meget gerne have en kopi.
>
> Alternativt et godt link til diagrammet på nettet. Jeg har selv googlet,

Hej Sune

Der er en GSX250 med her :

http://www.motoinfo.yoyo.pl/

mvh Thomas

Fra : Sune

Dato : 21-05-08 09:33

"TWL" <tw-lichtFJERN@mail1.stofanet.dk> skrev i meddelelsen

> Hej Sune
>
> Der er en GSX250 med her :
>
> http://www.motoinfo.yoyo.pl/

Desværre er det ikke en GSX250 ES model. Men ellers tak for svaret.
Sune

Fra : Morten Stud

Dato : 21-05-08 22:41

"Sune" <formel999@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> ville jeg meget gerne have en kopi.
>
> Alternativt et godt link til diagrammet på nettet. Jeg har selv googlet,

Hej Sune

Har du fundet diagrammet? Ellers prøv at spør' inde på oldskoolsuzuki.info
eller thegsresources.com. Jeg tror du har størst chance på sidsnævnte...

God jagt!

Morten
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=699