CBX erfaring søges
Fra : Leif

Dato : 19-05-08 20:10

Jeg har en CBX 1981 - 20000km. på hånden.
Ser ud som ny.

Hvad er der at passe på med denne sekser?
og hvordan checker jeg at km. tal er korrekt?

Hvad er alm. salgpris?

Mvh,Leif

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-08 20:32

"Leif" <Den fårduikke@her.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ser ud som ny.
>
> Hvad er der at passe på med denne sekser?
> og hvordan checker jeg at km. tal er korrekt?

Du kan få var på dine spørgsmål samt oplysninger om CBX 1000´eren på
www.cbx.dk -> forum, det koster ikke noget at spørge der.

Mvh.
Bent
www.cbx1000.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-08 20:41

"Bent Eriksen" <bbe[AT]tdcadsl[DOT]dk> skrev i en meddelelse

> Du kan få var på dine spørgsmål samt oplysninger om CBX 1000´eren på
> [...]

Svar skulle der stå og ikke "var".

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 19-05-08 21:20

Bent Eriksen skrev:
> [...]
Oh.. en de flotteste MC'er der nogensinde er produceret.
Det er en de MC'er som kommer i min omfattende samling, når jeg vinder
den store lottopræmie..

Super flotte billeder i dit galleri.

Thore

Fra : Karlo Larsen