GB400TT frit fortolket...
Fra : Richard

Dato : 19-05-08 18:45

Mere sjælden en køn, men ret spektakulær, dette japanske hjemmebyg af en
GB400TT:
http://page13.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/r46335472
og den kan faktisk køre:
http://jp.youtube.com/watch?v=3jrTbmiKDF4

Tjah, hvad skal man sige? – mon de japanske bilinspektører har humor?

--
Richard Pade, Klampenborg, DK

Fra : Anders Majland

Dato : 19-05-08 21:11

> Tjah, hvad skal man sige? - mon de japanske bilinspektører har humor?

Jeg er ret vild med føringen af udstødningen - men det er snyd at lave den i
"støvsugerslange". Den skulle da være bukket i rigtig rør og så forchromet

Udstødningen er derimod lige voldsom nok... Den ville være kønnere hvis den
var lidt mindre og så bare endte i et "åbent" rør istedet for den "fløjte"
..... Og så skulle den vel ikke være rund men oval eller endnu bedre en flad
elipse og helst ligne en f16's afterburner eller lign ....

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 19-05-08 23:34

On 19 Maj, 19:45, rpaderich...@netscape.net (Richard) wrote:
> [...]
> og den kan faktisk køre:http://jp.youtube.com/watch?v=3jrTbmiKDF4
>
> Tjah, hvad skal man sige? – mon de japanske bilinspektører har humor?

Jeg syntes nu den ser fed ud. SKulle dog bare have en kortere
bagpotte.
Der er da noget inspiration at hente til XBR'en