"ny" mc til mig (hold kæft den er stor)
Fra : jhillerup

Dato : 17-05-08 05:30

hej ng.
så fik jeg en anden mc hawk`n blev udskiftet til fordel for en
varadero xl1000 det kræver lidt tilvænning den er godtnok stor, men
når den ruller er der jo ingen prob.
så nu skal der bare køres nogle km på inden sommerturen til alsace
jubiiiii
med høj venstre pote
jesper hillerup
varadero

Fra : Morten Stud

Dato : 17-05-08 14:20

"jhillerup" <jhillerup@esenet.dk> wrote in message
> [...]
>når den ruller er der jo ingen prob.
>så nu skal der bare køres nogle km på inden sommerturen til alsace

Stort tillykke med dyret :)

Morten

Fra : Richard

Dato : 17-05-08 15:19

jhillerup wrote:

> så fik jeg en anden mc hawk`n blev udskiftet til fordel for en
> varadero xl1000 det kræver lidt tilvænning den er godtnok stor, men
> når den ruller er der jo ingen prob.

Tillykke, det var da en fed cykel. Købte du den ny eller brugt?

--
Richard Pade, Klampenborg, DK

Fra : Anders Majland

Dato : 17-05-08 19:09

> så fik jeg en anden mc hawk`n blev udskiftet til fordel for en
> varadero xl1000 det kræver lidt tilvænning den er godtnok stor, men
> når den ruller er der jo ingen prob.

Tilykke med den - ja den ser stor du parkeret ved siden af nogle "små"
sportsmaskiner - men fra sædet (og det er det der tæller) er det en rigtig
lækker oplevelse. Det er godt nok mange år siden jeg lejede en i tyskland
men noget af køreoplevelsen hænger stadig ved

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk
Aprilia Leonardo 150 1998

Fra : Nielsen

Dato : 18-05-08 16:59

> så fik jeg en anden mc hawk`n blev udskiftet til fordel for en
> varadero xl1000 det kræver lidt tilvænning den er godtnok stor, men
> når den ruller er der jo ingen prob.

Ahh. En luxus V-strom! Den skal du nok gå hen og blive helt glad for...

/Ths.

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-05-08 21:17

jhillerup wrote:
> [...]
> når den ruller er der jo ingen prob.
> så nu skal der bare køres nogle km på inden sommerturen til alsace

Alsace.. er det ikke en anelse uambitiøst med en Varadero - lidt som at
flyve rundflyvninger med en rumfærge?

Stort tillykke - min personlige drømmemaskine..

--
vh
Torben

Fra : Ib Tinning

Dato : 19-05-08 16:08

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message

>så er det tid til at melde sig ind i http://www.honda-allroad.dk/ der
hjælper vi hinanden hvis du for problemer på et tidspunkt

mvh Tinning transalp kører som drømmer om en varadero

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 20-05-08 13:19

Torben Scheel skrev den 18 maj 2008 i

klip

> Alsace.. er det ikke en anelse uambitiøst med en Varadero - lidt
> som at flyve rundflyvninger med en rumfærge?

Jesper skal jo lige vænnes til

(Jeg og kammyen havde ultimativt truet med at at han ikke kunne komme
med hvis han troppede op med Hawken (intet ondt om den) igen i år, når
nu Varaderoen bare stod og blomstrede og bare manglede en detaille som
afgiften.)

--
Mvdlh - Arne Lorenzen / http://dfmc.dk/?id=183

Fra : Steen Lindved Nielse~

Dato : 20-05-08 14:45

Arne Lorenzen <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in

Så mangler vi bare nogle billeder her:http://dfmc.dk/?id=929

--
Steen Lindved Nielsen
Doha, Qatar

Fra : jhillerup

Dato : 20-05-08 14:05

On 20 Maj, 15:44, Steen Lindved Nielsen <lind...@tdcadsl.dk> wrote:

> Så mangler vi bare nogle billeder her:http://dfmc.dk/?id=929
>
> --
> Steen Lindved Nielsen
> Doha, Qatar
> Honda XRV750 RD07
> Africa Twin

det er en brugt årg. 2000 fra snolderland, som har kørt 22000km.som
blev hentet hjem i efteråret 07 efter salget af den "anden" hawk så
var planen at min hawk "bare" skulle sælges og så kunne afgiften
betales,,,,(min bare røv) det tog sq et halvt år og finde en køber, så
han hentede hawken i tirsdags-samme dag blev dero`n toldsynet og synet
og afgiften betalt fredag nr-plade købt og jeg har haft det brede smil
på ligesiden den kørte iøvrigt også fint på prøveplader
tirsdag,onsdag og torsdag. jeg lover og få taget nogle foto`s og
smider dem på dfmc

Fra : Steen Lindved Nielse~

Dato : 21-05-08 04:36

> [...]
> på ligesiden den kørte iøvrigt også fint på prøveplader
> tirsdag,onsdag og torsdag. jeg lover og få taget nogle foto`s og

Hvor meget måtte du smide i afgift ?
Jeg tænker om man måske skal veksle fra Africa Twin til Varadero.

--
Steen Lindved Nielsen
Doha, Qatar

Fra : Morten KD

Dato : 21-05-08 07:49

"Steen Lindved Nielsen" skrev:

> Jeg tænker om man måske skal veksle fra Africa Twin til Varadero.

Forstår godt din tanke.. - den mangler lidt power den kære AT. Til gengæld
er den en del lettere end deón.. Lige en tanke.. - hvad med at prøve en
DL1000? Den er nærmest latterlig billig og kan det samme som deón men er
nyere.. For de kr. 40.000,- i prisforskel, kan du jo købe det fedeste tøj
(feks. Rukka allroad, Shoei Hornet DS..) og stadig have penge til at køre
Europa tyndt i sommerferien..

Venligst,
Morten

Fra : Anders Majland

Dato : 21-05-08 09:01

> For de kr. 40.000,- i prisforskel, kan du jo købe det fedeste tøj (feks.
> Rukka allroad, ....

Så i Louis's onlineshop at det "fedeste" rukka koster 2500 Euro for jakke og
bukser... Men det er så også v2 af http://www.smartrider.com/

http://www.rukka.com/lfashion/rukka/rukkawww.nsf/vwpages/6452DC9CB2C68D88C22572EC0049C5D3?OpenDocument&Expand=1.6.2&moreinfo=1

Men Rukka Allroad er også et rigtig lækkert sæt

Fra : KentBM

Dato : 22-05-08 18:11

Anders Majland skrev:

> Så i Louis's onlineshop at det "fedeste" rukka koster 2500 Euro for
> [...]
Men der er nogle afgørende forskelle. V2 har ikke den oppustelige
inderjakke. Jakke er også noget kortere og virker ikke så varm, som V1
var. Men den sidder anderledes, tættere. Jeg prøvede nummeret større
(54) i V2 end det sæt i V1, som jeg havde før men følte, at det blev for
stort. Men det er måske derfor, at jeg føler, at jakken lukker knap så
tæt i livet.

V2 har heller ikke lommerne på forsiden af buksen, hvilket var rart at have.

Jeg fik byttet version 1 til 2 af Rukka under garantien.

Jeg nåede i øvrigt at få købt et sæt Rukka Allroad i medens jeg ventede
på at få mit SRO tilbage. I regnvejr skal det altså helst ikke være for
koldt. Det er så absolut et sommersæt.

Når goretexfoeret er taget ud, så står vinden lige igennem tøjet,
hvilket også er meningen. Men så skal det være noget mere end 20 graders
varme. Efter en dags kørsel, så er en hvid t-shirt ikke nødvendigvis
hvid mere.

Det er ikke lykkedes mig at få jakken lynet sammen med buksen. Selv ved
hjælp var det umuligt at få lynlåsen forbi de "løber", som bæltet på
buksen er sat igennem. Det er ikke det store problem med hensyn til træk
eller lignende, men af hensyn til sikkerheden i forbindelse med et
eventuelt styrt, så ville det være rart om tøjet blev holdt lidt sammen
i livet.

--

Kent

Fra : Anders Majland

Dato : 23-05-08 20:53

> Jeg nåede i øvrigt at få købt et sæt Rukka Allroad i medens jeg ventede
> på at få mit SRO tilbage. I regnvejr skal det altså helst ikke være for
> koldt. Det er så absolut et sommersæt.

Måske jeg så skal slå det ud af hovedet. Mit primære sæt en R-tech jakke
(10/2001) hvor foret er udskiftet med den fleece jakke der kunne fåes som
ekstratudstyr - oget et par bukser kan jeg ikke huske navnet på - men de er
med udtageligt foer. . Jakke er med fleece foret dejlig varm selv om
vinteren (hvor jeg dog ofte har en skiundertøje og evt en tynd uldtrøje
under). I tirsdags var temperaturen kun omkring 5 grader da jeg kørte
hjemmefra og der havde jeg kun en t-shirt under og skruet godt op for
varmehåndtagene.

Jeg har så også en endnu ældre jakke (C&M 1998) der er "lokalt" utæt efter
et styrt. Den bruger jeg over en brynje ved "leg" udenfor terrænet og en
"nyere" købt brugt til scooterbrug i kbh (men scooteren står med defekt
vandpumpe og venter på at jeg tager mig sammen)