|
| Suzuki GSX600F trækker ikke igennem Fra : carsten |
Dato : 14-05-08 19:01 |
|
Hej ....
Har lidt problem med cyklen, den trækker fint op til ca 6000 omd.
men fra 6000 op til 7000 omd. er den fuldstændig død, og derefter tager den
fat igen,
karburatorerne har været adskilt og rengjort, og der er sat 112 dyser i,
og karburatorerne er synkroniseret
"problemet var der også før adskillelsen"
Hvad fa.. er der galt ?
/Carsten
| |
Armand (14-05-2008)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 14-05-08 22:07 |
|
carsten skrev:
> Hej ....
> Har lidt problem med cyklen, den trækker fint op til ca 6000 omd.
> men fra 6000 op til 7000 omd. er den fuldstændig død, og derefter tager den
> fat igen,
> karburatorerne har været adskilt og rengjort, og der er sat 112 dyser i,
> og karburatorerne er synkroniseret
> "problemet var der også før adskillelsen"
>
> Hvad fa.. er der galt ?
>
Det kunne godt lyde som at være vibrations-relateret :-/
Gennemgå alle relevante stikforbindelser, samt monteringerne på
akkumulatoren!
God jagt!
--
Armand.
| |
Carsten (15-05-2008)
| Kommentar Fra : Carsten |
Dato : 15-05-08 17:54 |
|
Armand wrote:
> Det kunne godt lyde som at være vibrations-relateret :-/
> Gennemgå alle relevante stikforbindelser, samt monteringerne på
> akkumulatoren!
der er ingen løse forbindelser, og i frigear er der ingen problemer med
med det død punkt mellem 6000 og 7000 omd.
/Carsten
| |
Jim Andersen (16-05-2008)
| Kommentar Fra : Jim Andersen |
Dato : 16-05-08 09:11 |
|
Carsten wrote:
> der er ingen løse forbindelser, og i frigear er der ingen problemer
> med med det død punkt mellem 6000 og 7000 omd.
Det kan nok være mange ting. Min MZ 250 gjorde det samme, dog vist ved 5000.
Det var et velkendt problem sagde mekkeren. Noget med en/nogle pakdåser inde
i motoren der var slidt. De blev skiftet og den kørte superfint igen. Et par
tusinde km så var problemet der igen. Men det havde mekanikeren også sagt
det ville.
/jim
| |
Carsten (23-05-2008)
| Kommentar Fra : Carsten |
Dato : 23-05-08 18:11 |
|
Jim Andersen wrote:
> Carsten wrote:
>> der er ingen løse forbindelser, og i frigear er der ingen problemer
>> med med det død punkt mellem 6000 og 7000 omd.
>
> Det kan nok være mange ting. Min MZ 250 gjorde det samme, dog vist ved
> 5000. Det var et velkendt problem sagde mekkeren. Noget med en/nogle
> pakdåser inde i motoren der var slidt. De blev skiftet og den kørte
> superfint igen. Et par tusinde km så var problemet der igen. Men det havde
> mekanikeren også sagt det ville.
>
> /jim
en MZ 250 er det ikke en to takter ?
--
MHV
Carsten
| |
Jim Andersen (26-05-2008)
| Kommentar Fra : Jim Andersen |
Dato : 26-05-08 08:00 |
|
Carsten wrote:
> en MZ 250 er det ikke en to takter ?
Jo.
| |
Carsten (26-05-2008)
| Kommentar Fra : Carsten |
Dato : 26-05-08 08:13 |
|
Jim Andersen wrote:
> Carsten wrote:
>> en MZ 250 er det ikke en to takter ?
>
> Jo.
i en to takter sider der en "kontra" ventil nede i krumtaphuset
det gør der ikke i fire takts motore
--
MHV
Carsten
| |
Armand (26-05-2008)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 26-05-08 15:32 |
|
Carsten skrev:
> Jim Andersen wrote:
>
>> Carsten wrote:
>>> en MZ 250 er det ikke en to takter ?
>> Jo.
> i en to takter sider der en "kontra" ventil nede i krumtaphuset
> det gør der ikke i fire takts motore
Øhh? Hvad dækker dét argument (som forøvrigt ikke holder, eftersom at
hverken min gamle Puch eller min kammerats Suzuki RG500 havde nogen
membran(!)-ventil) ??
--
Armand.
| |
|
|