på engelsk
Fra : SB

Dato : 13-05-08 21:18

Hvad hedder der man kan klister på sin tank så den ikke bliver skrammet af
ens knæ, på engelsk? eller tysk for den sags skyld
(ved heller ikke hvad de hedder på dansk

Søren

Fra : Kim Olsen

Dato : 13-05-08 21:32

Tank-pads (på flere sprog)

Fra : Glavind

Dato : 13-05-08 21:37

Måske også Knee pads.
Mvh
Glavind

Fra : Ulvir

Dato : 13-05-08 21:34

"SB" <sobo@SLETTESofir.dk> skrev i meddelelsen
> Hvad hedder der man kan klister på sin tank så den ikke bliver skrammet af
> ens knæ, på engelsk? eller tysk for den sags skyld
> (ved heller ikke hvad de hedder på dansk

Fuel tank pads, eller knee pads. Jeg ved sku' heller ikke hvad de er på
Danish..

Mvh- Ulvir.

Fra : Armand

Dato : 13-05-08 22:51

Ulvir skrev:

> "SB" <sobo@SLETTESofir.dk> skrev i meddelelsen
>
> .......tank pads......... Jeg ved sku' heller ikke hvad de er på
> Danish..

"kampvogns-padder"??

--
Armand.
(der syntes at han burde kunne huske den danske betegnelse fra sin

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 14-05-08 09:14

> "kampvogns-padder"??
>
> --
> Armand.
> (der syntes at han burde kunne huske den danske betegnelse fra sin
> knallert-tid)

Knæpuder!

set på
www.mors-bikes.dk
under "Butik"

Michael D

Fra : Ulvir

Dato : 14-05-08 10:27

"Michael Dahlberg" <m.dahlberg@mail.tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Knæpuder!

Og efter en rigtig lang tur gennem spanien og portugal midt på sommeren har
man brug for knæpudder..

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 14-05-08 12:15

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Michael Dahlberg" <m.dahlberg@mail.tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Og efter en rigtig lang tur gennem spanien og portugal midt på
> sommeren har man brug for knæpudder..

Lidt børnepudder til sidderen er vel heller ikke af vejen

Michael D

Fra : Ole

Dato : 14-05-08 15:20

SB wrote:
> Hvad hedder der man kan klister på sin tank så den ikke bliver skrammet af
> ens knæ, på engelsk? eller tysk for den sags skyld
> (ved heller ikke hvad de hedder på dansk
>
> Søren

Tankpads, kneepads er noget /helt/ andet.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/