Fodhvilere, de bagerste
Fra : Ole

Dato : 13-05-08 15:16

Hvor pokker får man fat i gode gammelsdav's
fodhvilere, altså ikke noget CNC fræst i titanum
dillerdaller, de passer ikke rigtigt på Guzzilla.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Christian Mikkelsen

Dato : 13-05-08 19:39

Prøv her:

http://www.mgcycle.com/foot.html#Ago

http://www.mgcycle.com/parts.html

Fra : Ole

Dato : 14-05-08 15:16

Christian Mikkelsen wrote:
> Prøv her:
>
> http://www.mgcycle.com/foot.html#Ago
>
> http://www.mgcycle.com/parts.html
>

> "Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse

Ahh mgcycle.com, der var mit "missing link", den har
jeg ledt efter, vi takker

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Niels Wittrup

Dato : 13-05-08 19:55

Hej Ole

Prøv at se om www.atmcteknik.dk har noget du kan bruge.

Mvh. Niels

Fra : Ole

Dato : 14-05-08 15:17

Niels Wittrup wrote:
> Hej Ole
>
> Prøv at se om www.atmcteknik.dk har noget du kan bruge.
>
> Mvh. Niels
>
> "Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse

Hej Niels

Godt bud, men ikke helt hvad jeg leder efter.

Tak.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/