Lakreparation af tank
Fra : Jonas Hauge

Dato : 12-05-08 10:03

Hejsa,

jeg står og har fået lavet et lille hul i lakken på min tank (Kawa
Er-6f) og nu er der dukket rust op og lakken er begyndt at danne et
"spindelvæv" ud fra hullet.

Det vil jeg selvfølgelig gerne have ordnet, så det ikke bliver værre,
men de steder jeg sådan lige umiddelbart har fundet vil have 2500 kr.
for en omlakering, hvis jeg dukker op med en tom afmonteret tank.
Det synes jeg virker lige dyrt nok, for et hul der er ca. 2 mm i diameter.

Så mit spørgsmål går på:
1. Er det nødvendigt at omlakere hele tanken, eller kan man godt lave
det i et mindre område? Jeg ved godt det ikke vil blive præcist den
rigtige farve, men det er lige så meget for at få forseglet hullet - og
så smider jeg en tankpad oven på :)

2. Hvad er umiddelbart en rimelig pris?

På forhånd tak for input.

--
Mvh. Jonas Hauge
Kawa er-6f

Fra : Grunnet

Dato : 12-05-08 15:15

I nyhedsmeddelelse: 482807bc$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
skrev Jonas Hauge <jonas@linein.dk> følgende:
> [...]
> det i et mindre område? Jeg ved godt det ikke vil blive præcist den
> rigtige farve, men det er lige så meget for at få forseglet hullet -

Prøv da at kontakte Chipsaway for en pris på rep.
http://www.chipsaway.dk/default.asp?V_ITEM_ID=14

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Fra : Sven Esbjerg

Dato : 14-05-08 18:28

On Mon, 12 May 2008 16:14:30 +0200, Grunnet wrote:

> I nyhedsmeddelelse: 482807bc$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,

> Prøv da at kontakte Chipsaway for en pris på rep.
> http://www.chipsaway.dk/default.asp?V_ITEM_ID=14

Well sidst jeg snakkede med chips-away ville de ikke røre ved min MC
(er6n). Men prøv hos en alm. autolakerer - nogen af dem kan fixe
småskader.

-Sven