Ny Honda
Fra : Soren

Dato : 10-05-08 13:55

Hej NG,

Jeg står og tænker på en længere motorcykel rejse til de "varme
lande". I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig lidt input.

Jeg forestiller mig noget ala Honda og min. 500cc. Honda fordi jeg
forestiller mig den vil være let at få repareret næsten overalt.

Er der nogen der har nogen anbefalinger af nogen maskiner som kan
klare at køre i varme lande (>40C), eller bare generelt noget om
hvilken slags teknik ville være bedst at få fat i så cyklen ikke
bliver træt i varmen?

Et andet spørgsmål, jeg tænker på at købe i f.eks. Tyskland, og så
bare tage turen derfra (dvs. behøves ikke indregistreres i Danmark).
Er der nogen der har erfaring med at gøre den slags (og kan det lade
sig gøre i det hele taget?)

Håber der er nogen der har nogle gode input, på forhånd tak!

Mvh,
Søren

Fra : Steen Lindved Nielse~

Dato : 11-05-08 04:55

Soren <sorend@gmail.com> wrote in news:5ea24ed0-9ca4-4b5a-9d03-
83d22b1e3d2c@d1g2000hsg.googlegroups.com:

> [...]
> sig gøre i det hele taget?)
>
> Håber der er nogen der har nogle gode input, på forhånd tak!

Varme lande...
Min Africa Twin kører upåklageligt her i varmen, hvor jeg
bor. +40 grader i skyggen, og skygge er der ikke meget af
på køreturene.

Steen

Fra : Soren

Dato : 11-05-08 00:38

On 11 Maj, 05:54, Steen Lindved Nielsen <lind...@tdcadsl.dk> wrote:
> Soren <sor...@gmail.com> wrote in news:5ea24ed0-9ca4-4b5a-9d03-
> 83d22b1e3...@d1g2000hsg.googlegroups.com:

> Varme lande...
> Min Africa Twin kører upåklageligt her i varmen, hvor jeg
> bor. +40 grader i skyggen, og skygge er der ikke meget af
> på køreturene.

Super, mange tak for de gode links fra alle! Håber jeg kan vende
tilbage med rejsebilleder

Mvh,
Søren