Forhandler i København med GIVI på lager?
Fra : GRISEN

Dato : 09-05-08 16:06

Hej,

Er der en forhandler i Kbh der har GIVI på lager?
Jeg har i dag været hos 2 store og en lille uden at se en eneste GIVI
taske.
Jeg vil gerne se V46 og E52 - og evt. V35

*
Jan

Fra : Ralph Køster

Dato : 10-05-08 04:46

Aagesen i Rødovre....36721872
Allans MC i Hillerød. 48795566
Det nye Yamaha center i Hillerød måske.... Kan ikke lige finde nummeret. Det
er helt nyt og han yder en fantastisk service og næsten ingen ventetid til
reparationer.

Bare nogle rigtig gode forslag, faktisk....(også selv om det ikke er i selve
KBH)

Ralph.

Fra : GRISEN

Dato : 13-05-08 05:40

On May 10, 5:45 am, "Ralph Køster" <G...@grip.now> wrote:

> Bare nogle rigtig gode forslag, faktisk....(også selv om det ikke er i selve KBH)

Tak, men jeg havde allerede prøvet Aagesen uden held. De havde kun
V46.
Overvejer en tur til Hillerød i weekend'en.

*
Jan