Manglende afsats i luftfilterkasse
Fra : Dak

Dato : 08-05-08 16:14

Den som skal dirigere strømmen rigtig er ikke tilstede i min filterkasse.
opdagede det da jeg skulle putte et kn filter i og kunne ikke putte den
medfølgende gummi tingest på. Tror i det er noget at forhandler kan
fixe?(altså købe et nyt) eller skal jeg selv punge ud?

Og har den overhovedet nogen mærkbar betydning/virkning?

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 05-06-08 05:45

> [...]
> kunne ikke putte den medfølgende gummi tingest på. Tror i det er noget
> at forhandler kan fixe?(altså købe et nyt) eller skal jeg selv punge

Ifølge Ove (Mr. Dyno) er den plade meget vigtig, og man skal endelig
køre med den. Det betyder en del for flowet i luftfilterkassen siger
han. Jeg tænkte også det bar bedre at køre uden og spurgte ham til en MC
messe.

En luftfilterkasse koster ikke mange basse-ører på ebay, da det jo ikke
lige frem er en sliddel.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95

Fra : Dak

Dato : 05-06-08 19:09

> En luftfilterkasse koster ikke mange basse-ører på ebay, da det jo ikke
> lige frem er en sliddel.

okay, så må jeg jo hellere tilmelde mig ebay.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"