Tomtom rider tilslutning til Autcom Super ~
Fra : Peter Colmorten

Dato : 07-05-08 11:20

Jeg har købt Autcom Super Pro AVi AUTOCOM KIT 300 Duo med Autocom's
Bluetooth Adaptor AUTOCOM 1273 som jeg vil bruge sammen med min Tomtom
rider, men jeg har problemer med at få bluetooth forbindelse da
Tomtom rider ser Autocom enheden, men når jeg så har indtastet koden
siger den at der ikke kan skabes forbindelse til enheden, er der en
der kan hjælpe mig med dette vil jeg blive meget glad .

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 07-05-08 19:10

Peter Colmorten skrev:
> [...]
> siger den at der ikke kan skabes forbindelse til enheden, er der en
> der kan hjælpe mig med dette vil jeg blive meget glad .
Prøv i GPS nyhedsgruppen - hva'

--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : Jansen

Dato : 07-05-08 22:14

Peter Colmorten wrote:
> [...]
> siger den at der ikke kan skabes forbindelse til enheden, er der en
> der kan hjælpe mig med dette vil jeg blive meget glad .

Hej Peter
Autocom har to bluetooth enheder til Tom Tom, der er en forskel på
fødestrømmen til enheden (seperat eller gennem stikket), jeg havde samme
problemer som du beskriver, og fandt ud af at det ikke er muligt at
sende/modtage SMS når kombinationen er seperat strømledning og Tom Tom 1
(Gl. model).
Altså undlad at aktivere data overførelser i Tom Tom 'en, så skulle du
kunne modtage, kalde op og føre en samtale under kørselen.

--
Hilsen
Ole Jansen

Fra : Peter Colmorten

Dato : 08-05-08 09:04

On 7 Maj, 23:13, "Jansen" <Ole.Jan...@Gmail.kom> wrote:

> [...]
> Altså undlad at aktivere data overførelser i Tom Tom 'en, så skulle du
> kunne modtage, kalde op og føre en samtale under kørselen.

Har jeg prøvet det virker ikke autocom understøtter ikke funktionerne,
produktet er simpehen ikke pengene værd.

Fra : Jansen

Dato : 09-05-08 10:21

Peter Colmorten wrote:
> Har jeg prøvet det virker ikke autocom understøtter ikke funktionerne,
> produktet er simpehen ikke pengene værd.

OK

--
Hilsen
Ole Jansen