Bredde på Kawa Z750/Z750S bagstel ???
Fra : GRISEN

Dato : 06-05-08 20:16

Hej,

SW Motech har et rack som jeg synes ser fint ud.
Det passer desværre kun til Z750S 04-06
Partnr. GPT.08.335.100/B
http://sw-motech.de/produktbilder/gpt_08_335_100_b_1_xl.jpg

Jeg vil hellere have det monteret på en Z750 08.
Z750 08 har ikke passagergreb - og derfor heller ingen huller i bagkåben, men det kan vel arrangeres.
Spørgsmålet er om bagstellet er samme bredde på de to modeller, så man kan lave nogle huller og noget gevind i bagstellet?

Hvis der skulle være en venlig sjæl med en tommestok og en Kawa, så ville jeg blive glad.

*
Jan

Fra : GRISEN

Dato : 08-05-08 10:07

On May 6, 9:16 pm, GRISEN <eger...@gmail.com> wrote:

> Z750 08 har ikke passagergreb - og derfor heller ingen huller i bagkåben, men det kan vel arrangeres.

Glem det... har nu haft fingrene under sædet på en Z750.
Der er jo ikke plads til at tabe en møtrik.

*
Jan
.....nu uden Kawa håb.