Goldwing
Fra : SB

Dato : 06-05-08 17:39

nogen der ved hvad nyprisen på en GW 1500 aspencade var i 1993?

Søren

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 06-05-08 17:47

SB skrev:
> nogen der ved hvad nyprisen på en GW 1500 aspencade var i 1993?
>
> Søren

Jf. MC-revyen, så kunne den erhverves for 256.700 kr..

Thore

Fra : SB

Dato : 06-05-08 21:15

"SmaRTrxxv" <thore@snaps.dk> skrev i en meddelelse

> Jf. MC-revyen, så kunne den erhverves for 256.700 kr..
>
> Thore

Takker
må være det TopDK skal bruge

Søren

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 06-05-08 21:43

SB skrev:
> Takker
> må være det TopDK skal bruge
>
> Søren

? Jeg ville da mene at det vigtigere at få den forsikret ift. den
aktuelle værdi...

Thore

Fra : SB

Dato : 06-05-08 22:02

> ? Jeg ville da mene at det vigtigere at få den forsikret ift. den aktuelle
> værdi...
>
> Thore

mener jeg også
men overstiger nyværdien 250.000 kr skal der sattelit på den
det uanset hvad den er værd i dag
underligt nok
køber man et køretøj der engang har kostet dyrt med i dag ikke er en pind
værd, er det dyre at forsikre det, end en der er nyere og langt billigere og
dermed i dag har en større værdi

forstår ikke logikken i det

Søren

Fra : Anders Majland

Dato : 07-05-08 08:35

> [...]
> værd, er det dyre at forsikre det, end en der er nyere og langt billigere

Så er du måske moden til at overveje andre selskaber ?

I bla. GF er forsikringspræmien efter aktuel værdi - men de tager ikke
motorcykler med store motorer, så det hjælper dig ikke...

Så fat telefonen og ring rundt ... Start med de selskaber som du måske har
tilknytning til gennem (fag)foreninger. Og min ikke der er nogen i
http://www.gwc.dk/ der har et par fif til hvor såden en forsikres bdest og
billigst ?

Fra : SB

Dato : 07-05-08 16:25

> [...]
>
> Så fat telefonen og ring rundt ... Start med de selskaber som du måske har
> tilknytning til gennem (fag)foreninger. Og min ikke der er nogen i

Overlever nu nok at skulle betale 2865 kr. pr år for en GW 1500 med fuld
kasko og 2500 i selvrisiko
Gider jeg nu ikke ringe rundt for at finde ud af om det kan gøres billigere

Søren