Forhandler af Kellermann blinklys
Fra : mb

Dato : 05-05-08 21:16

Hej

Hvilken forhandler sælger Kellermann blinklys (gerne omkring kbh)? Jeg
er ude efter et erstatningsbeslag/adapter til et af mine blinklys:

http://kellermann-online.com/km_shop/components/com_virtuemart/shop_image/product/123620_pict.gif

Jeg kan naturligvis købe det i Kellermanns online shop men fragten er 11
Euro for en dims til små 3 euro. Hvis jeg kunne spare fragten ville det
være fint.

btw: jeg ved godt at holdningerne til disse miniblinklyser er delte men
disse sad nu en gang på min mc da jeg købte den.

På forhånd tak
mb

Fra : Søren Høyer Hansen

Dato : 06-05-08 07:43

Hej mb
Hvis du ikke kan finde en dansk forhandler, er der jo altid Karla i
Flensborg (Hein Gericke), hun taler dansk og sender gratis til Danmark.
Vh
Søren

Fra : Anders Majland

Dato : 06-05-08 07:34

> btw: jeg ved godt at holdningerne til disse miniblinklyser er delte men
> disse sad nu en gang på min mc da jeg købte den.

På en solskinstur fornyligt blev jeg positivt overrasket over et par mine
blinkere. Jeg ved ikke om det var Kellermann men der var temmeligt meget
blus på...

Men jeg vil stadig være kritisk vedr et-et-andet-noname-kina-produkt men
ikke længere afvise at der kan være gode nok ...

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-08 19:26

"mb" <xx@xxx.xx> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> btw: jeg ved godt at holdningerne til disse miniblinklyser er delte men
> disse sad nu en gang på min mc da jeg købte den.

Jeg forhandler Kellermann blinklys, hvis det er denne:
http://mike.matthies.de/cache/img/bilder/500_500/7052970.JPG
, koster den 20 kr + et par frimærker.

--

Venlig hilsen