Pas på politiet..
Fra : Morten Stud

Dato : 05-05-08 14:14

Det er menneskeligt at fejle, og politifolk er ikke overmennesker
(skulle nogen være i tvivl ;)

http://jp.dk/indland/trafik/article1334982.ece

Altid noget at det ikke gik galt

Morten

Fra : Ole Schultz

Dato : 05-05-08 21:26

On Mon, 5 May 2008 13:13:42 -0700 (PDT), Morten Stud
<studen@gmail.com> wrote:

>Det er menneskeligt at fejle, og politifolk er ikke overmennesker
> [...]

Såfremt at forløbet er som beskrevet bør det koste min. en betinget
frakendelse af kortet imho. Kender dog ikke lige reglerne for sådan en
forseelse.
Godt at der trods alt ikke skete mere.

mvh Ole

Fra : Anders Majland

Dato : 06-05-08 07:31

> Såfremt at forløbet er som beskrevet bør det koste min. en betinget
> frakendelse af kortet imho. Kender dog ikke lige reglerne for sådan en
> forseelse.

Det er en vigepligtsforselse at lave en vending der forårsager et uheld - så
jeg tror også det ender med en betinget frakendelse

> Godt at der trods alt ikke skete mere.

Yep - Men hvordan kan vi forlange at "almindelige" bilister orienterer sig
ordentligt når end ikke politiet gør det. De har trods alt en ekstra
uddanelse i at køre bil og burde også kende færdselsloven udenad ....

Fra : hamselv

Dato : 06-05-08 09:32

> Yep - Men hvordan kan vi forlange at "almindelige" bilister orienterer sig
> ordentligt når end ikke politiet gør det. De har trods alt en ekstra
> uddanelse i at køre bil og burde også kende færdselsloven udenad ....

Fordi at "æblet aldrig falder ret langt fra stammen"

Tragisk at det skal være sådan.

Det er det samme med skolevogne.

Så i sidste uge en skolevogn holde på fortovet i århus.

Be carefull out there

henrik