Køb/leje af MC garage i Kbh?
Fra : Fister

Dato : 04-05-08 19:42

Jeg overvejer at købe en MC men bor på 4 sal i Kbh og ved ikke hvor jeg skal
stille den
Hvad findes af muligheder for MC parkering i sikre omgivelser, køb/leje af
små og tørre garager osv ???

Fister

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-08 22:23

On Sun, 4 May 2008 20:41:49 +0200, "Fister" <nospam@nospam.invalid>
wrote:

> [...]
>stille den
>Hvad findes af muligheder for MC parkering i sikre omgivelser, køb/leje af

Nu er der folk i denne gruppe der mener at København er hele Sjælland,
hele Amager og formentlig en del af Sydsverige, Lolland, Falster og
Møn.

Men selv hvis du bor i København er en garageplads på ydre Nørrebro
næppe fedt hvis du bor på Christianshavn.

Som minimum bør du nok oplyse bydel eller postnummer.

/B

Fra : Fister

Dato : 04-05-08 23:40

"Bt" wrote in message news:i4as1417qg5mfah6uufcufpendqtu7vojc@4ax.com...
> Som minimum bør du nok oplyse bydel eller postnummer.

Grunden til at jeg ikke oplyste det, var at det intet betød hvor i kbh den

Fra : Jacob

Dato : 05-05-08 00:46

On 4 Maj, 20:41, "Fister" <nos...@nospam.invalid> wrote:
> [...]
> stille den
> Hvad findes af muligheder for MC parkering i sikre omgivelser, køb/leje af

Hejsa
Jeg lejer plads i aflåst/videoovervåget p-kælder på Kronprinsessegade
i Kbh. K.
Den koster kr. 120,- om måneden.
Ved ikke hvor mange mc-pladser de har...

/Jacob
Kawasaki ER6f '06

Fra : Anders Majland

Dato : 05-05-08 08:31

> Jeg overvejer at købe en MC men bor på 4 sal i Kbh og ved ikke hvor jeg
> skal stille den

Langt de fleste motorcyklister i kbh gadeparkerer deres motorcykler - Og det
går som regel godt ... Men jeg ville nok ikke gøre det uden kasko for der er
bestemt også tilfælde af tyveri(forsøg) eller hærværk.

Ikke for at skræmme, men 1 maj festligheder på Islands Brygge:
http://tenere.dk/forumnew/forum_posts.asp?TID=2849

Fra : Jacob

Dato : 06-05-08 01:46

> [...]
> går som regel godt ... Men jeg ville nok ikke gøre det uden kasko for der er
> bestemt også tilfælde af tyveri(forsøg) eller hærværk.

Jeg bor som sagt i København K (Nyboder). Her har jeg tre kammerater
og en underbo der har fået væltet deres motorcykler, og en kammerat
der har fået lavet en stor bule i tanken på hans Norton Commando inden
for det sidste år. Sidste år blev mellem 30 og 40 biler i én gade
ridset med nøgler eller lign. hele vejen rundt.
Jeg vil jo ikke mene at jeg bor i et specielt belastet kvarter, som NV
eller andet, men jeg er MEGET glad for min p-kælder plads!

--
Jacob
Kawasaki ER6f '06

Fra : Fister

Dato : 06-05-08 20:34

Fuck hvor ville jeg gerne smadre de svin med baseballkøller som har gjort
det du omtaler. Grrrrr

Fra : Jakob

Dato : 29-06-08 13:29

On 6 Maj, 09:46, Jacob <aulbj...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Jeg vil jo ikke mene at jeg bor i et specielt belastet kvarter, som NV
> eller andet, men jeg er MEGET glad for min p-kælder plads!

Hej Jacob,

jeg bor selv i Indre By og leder også efter en parkeringsplads til min
MC.

Kan du løfte sløret for hvem du lejer en P-plads hos i
kronprinsessegade?

Mvh. Jakob