DBA er død?
Fra : Martin Sørensen

Dato : 01-05-08 19:33

Hoppede nu også de på betalte artikler af annonserer? De seneste historier
om thansen lugter meget af penge under bordet.

Jeg stoler snart kun på turing nyt og tyskernes blade. Gider ikke læse
betalt annonse i test kammuflase. Farvel dba og øv.

se selv hvordan der roser til himlen uden aktivt prøvning. >

http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=49402
http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=49421

jeg håber ikke jeg har ret men dette lugter grimt

Martini

Fra : otto2@worldonline.dk

Dato : 01-05-08 13:58

Hjelmen har de prøvet
og t-hansen er begyndt at sælge sportsluftfiltre fra PiperCross til
ca halv pris
det er sku til at tage og følge på

Ved godt deres bildele er noget lort

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-08 21:25

<otto2@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
>jelmen har de prøvet
>og t-hansen er begyndt at sælge sportsluftfiltre fra PiperCross til
>ca halv pris
>det er sku til at tage og følge på

>Ved godt deres bildele er noget lort

Og PiperCross laver mange forskellige luftfilter i meget forskellige
kvaliteter.
Så der er en grund til at de kan sælge til en anden pris end DOT kan :-|

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Anders Houmark

Dato : 01-05-08 22:49

"Martin Sørensen" <martin.srensen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=49421
>
> jeg håber ikke jeg har ret men dette lugter grimt

Det er lidt sjovt du nævner det.. Tommy Rønn skriver jo på DBA, og sjovt nok
er han også instruktør på et kørekursus som Thansen har solgt.. Mærkeligt
sammentræf? Nej, sikkert ikke.

Det er garanteret ikke eneste tilfælde...

Fra : Sune

Dato : 02-05-08 00:42

"Anders Houmark" <sunsitenews@fjerndette.andersh.dk> skrev i
en meddelelse

[cut]

> Det er lidt sjovt du nævner det.. Tommy Rønn skriver jo på
> DBA, og sjovt nok er han også instruktør på et kørekursus
> som Thansen har solgt.. Mærkeligt sammentræf? Nej, sikkert
> ikke.

Jeg tror ikke, at han er instruktør på Thansen kurset, men
han er derimod instruktør på FDM kurserne.

--
Vh Sune

Fra : Armand

Dato : 01-05-08 23:11

Martin Sørensen skrev:
> [...]
> betalt annonse i test kammuflase. Farvel dba og øv.
>
> jeg håber ikke jeg har ret men dette lugter grimt

Luderjournalistik (á artikler der undestøtter store kunders annoncer)
forefindes overalt, og i den retning tror jeg ikke at TuringSnydt er
meget bedre, ikke mindst hvis man vurderer mængden af kun let omskrevne
pressemeddlelser og reklamamateriale déri :-|

Man det er da godt at du som forbruger har fået øjnene op for en af de
detaljer vi bestandigt belastes med i kampen om at få os til at købe.
Prøv nu at bruge dine nyerhvervede skepsis lidt bedre når du læser tyske
blade og brug lidt tid på at dissekere hvor behændigt at det er
arrangeret når BMW altid vinder de sammenligningstest de er med i

--
Armand.

Fra : Nielsen

Dato : 02-05-08 12:26

> Prøv nu at bruge dine nyerhvervede skepsis lidt bedre når du læser tyske
> blade og brug lidt tid på at dissekere hvor behændigt at det er arrangeret
> når BMW altid vinder de sammenligningstest de er med i

Tja. Nu blev V-strom DL 650 da Alpenkönich et par år i træk..... Og det var
foran den tohjulede pløjemaskine BMW GS 1200.

/Ths.