Til jer med Tomtom Rider GPS
Fra : Ole Schultz

Dato : 29-04-08 22:01

Hej gruppe.

Tomtom er endelig færdig med v7.x af software og dermed mapshare.
Mapshare kræver dog at du har det seneste 6.75 (1409) kort.

Sakset fra tomtom-user.dk (TTU)

TomTom Rider og Rider 2nd Edition er klar til TT7    af Mathias
Den sidste AIO enhed tilbydes nu også understøttelse af TT7

Den længe ventede firmware opdatering til Rider og Rider 2nd Edition
er endelig frigivet. Med den nye firmware følger en ny Trip Statistik
som bl.a. viser gennemsnitshastighed, topfart og kørte kilometer.

Opdateringen til firmware v/7.540 sker ved tilslutning til TT Home.
Til Rider (begge udgaver) anvendes TomTom HOME ver. 1.5 - Efter
opdateringen vil man blive tilbudt TomTom HOME Version 2.X

I starten af maj mdr. vil der blive tilbudt nye kort, så Map Share og
indrapportering af kortændringer også bliver en mulighed for de
tohjulede.

Min er opdateret uden problemer

Som der står skulle de nye kort blive frigivet inden længe (v7 et
eller andet).

Så venter jeg bare på at TT kører deres 50% kampagne igen så man kan
få en mapupgrade for ca. 50 euro.

mvh Ole

Fra : Sjang

Dato : 02-05-08 19:01

> Den længe ventede firmware opdatering til Rider og Rider 2nd Edition
> er endelig frigivet. Med den nye firmware følger en ny Trip Statistik
> som bl.a. viser gennemsnitshastighed, topfart og kørte kilometer.

Sweet!

Min er nu også opdateret.. så er det bare lidt øv, at min mc holder hos
mekanikeren, og venter på at få en ny ensretter :'(

/Sjang

Fra : Martin Z

Dato : 03-05-08 19:15

> Min er opdateret uden problemer

Det er min så også - men jeg kan ikke få "Tripmaster" til at virke
igen...

Nogen der har haft held til det??

Mvh. Martin Z

PS: Har fulgt vejledningen fra "webazar" -
http://www.webazar.org/tomtom/install.php?lang=uk#installv2uk - og
programmet melder også at installationen er fuldført, men menupunktet kommer
ikke frem.