Billig MC lift
Fra : OZ3BTO

Dato : 26-04-08 09:31

https://sslrelay.com/buypartsby.co.uk/sealey/MC480.jpg

Set hos jem og fix til 300kr .. Skulle kunne klare 600+kg

Holder fin fin til min bette scooter :D

Erik

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-08 16:45

"OZ3BTO" <elbartodk@hotmail.com> wrote in message
> https://sslrelay.com/buypartsby.co.uk/sealey/MC480.jpg
>
> Set hos jem og fix til 300kr .. Skulle kunne klare 600+kg
>
> Holder fin fin til min bette scooter :D
>
> Erik

Denne kan fåes for 1300,- afhentet i Ikast:
http://www.hideout.dk/upload/lift.jpg
Ny, aldrig brugt.
MC er netop solgt, så jeg får ikke brug for den foreløbig

Mvh Kim
Ret mailadressen før brug.

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-08 11:28

Liften er væk.
Undskyld den ureglementerede brug af dfm.

Mvh Kim

Fra : Morten Pedersen

Dato : 27-04-08 16:40

Du må gerne købe min for 200 kr. Kun en måned gammel. Den passer ikke til at
løfte min MC, desværre.
Bor i Skanderborg. Skriv på min mail, hvis du er interesseret

mvh
Morten

Fra : Carsten Meilandt

Dato : 29-04-08 10:03

Hey Morten
Er den væk? Jeg kunne godt være interesseret?

Mvh Carsten

Fra : Henrik K

Dato : 28-04-08 15:11

Den er da magen til den som Louis sælger til ca. EUR 100,-?

Mvh
Henrik

Fra : OZ3BTO

Dato : 29-04-08 06:34

"Henrik K" <Henrikndk@gmail.com> skrev i en meddelelse
Den er da magen til den som Louis sælger til ca. EUR 100,-?

Mvh
Henrik

-----------------------

Det er jo så 700+Dkkr .... Måtte slippe 300 i hjem og fusk .. Grindsted
afdelingen har IKKE flere tilbage (Hentede den sidste igår)

Fra : Henrik K

Dato : 29-04-08 09:39

-----------------------

> Det er jo så 700+Dkkr .... Måtte slippe 300 i hjem og fusk .. Grindsted
> afdelingen har IKKE flere tilbage (Hentede den sidste igår)

Har den været annonceret? Kan ikke se den i kataloget?

Mvh
Henrik

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 29-04-08 17:55

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 29-04-08 17:58

> [...]
> afdelingen har IKKE flere tilbage (Hentede den sidste igår)

Har den været annonceret? Kan ikke se den i kataloget?

Det er en ældre tilbudsvare, det er et stykke tid siden, den var i deres
tilbudsavis.
Du skal bare være heldig at finde en afdeling, hvor der ikke er udsolgt.

Michael D