Thansen Køreteknisk kursus - billet til sa~
Fra : Hekto

Dato : 26-04-08 15:46

Der er en billet til salg til T. Hansens kørekursus, da den motorcykel
der skulle have været kørt på, har vist sig at være mekanisk ustabil -
mere end godt er. (Nej - det er IKKE en Duc' men en HÃ¥nda!)

http://www.thansen.dk/txt.asp?id=2065&c=1759886160

Interesseret? Så drop en mail på hekto(dyyyyt)hekto.dk

--
/Hekto - Ducati Pantah 600SL - Cagiva Elefant 650 - Ducati 900SSie

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 26-04-08 16:51

> Der er en billet til salg til T. Hansens kørekursus

Er det mig der er blind, eller står der ikke noget om hvornår kurset er?

/Sjang

Fra : Søren Larsen

Dato : 26-04-08 22:53

"Henrik Davidsen" <none@none.dk> skrev i meddelelsen

> Er det mig der er blind, eller står der ikke noget om hvornår kurset er?
>
> /Sjang
I så fald er jeg lige så blind

/Søren

Fra : JS

Dato : 26-04-08 23:40

"Henrik Davidsen" <none@none.dk> skrev i en meddelelse

> Er det mig der er blind, eller står der ikke noget om hvornår kurset er?
>
> /Sjang

nederst på siden

http://www.thansen.dk/txt.asp?id=2069&c=#&Cse

Fra : Hekto

Dato : 27-04-08 11:17

On Sat, 26 Apr 2008 17:51:16 +0200, Henrik Davidsen wrote:

> Er det mig der er blind, eller står der ikke noget om hvornår kurset er?
>
> /Sjang

Man skal lede lidt - 1. maj i Haderslev.

'Biletten' er der endnu!

--
/Hekto - Ducati Pantah 600SL - Cagiva Elefant 650 - Ducati 900SSie

Fra : Hekto

Dato : 27-04-08 21:52

On Sat, 26 Apr 2008 14:45:38 +0000, Hekto wrote:

> [...]
>

> http://www.thansen.dk/txt.asp?id=2065&c=1759886160
>
> Interesseret? Så drop en mail på hekto(dyyyyt)hekto.dk

Væk og borte!

--
/Hekto - Ducati Pantah 600SL - Cagiva Elefant 650 - Ducati 900SSie

Fra : ukristoff@gmail.com

Dato : 26-04-08 10:55

On 26 Apr., 17:51, "Henrik Davidsen" <n...@none.dk> wrote:

> Er det mig der er blind, eller står der ikke noget om hvornår kurset er?

Jeg er også interesseret i hvornår det er, MC'en skulle jo gerne være
klar til den ikke oplyste dato.

--
Ulrik Kristoffersen

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 26-04-08 18:09

"Er det mig der er blind"

Jeg kan heller ikke se nogen dato. Håber standarden er højere på kurset :-/

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.

Fra : TP

Dato : 26-04-08 18:34

> Jeg kan heller ikke se nogen dato. Håber standarden er højere på kurset
> :-/

De siger det står det sted der linkes fra. Nå men det er på torsdag, såeee

Vi ses dernede, jer der skal med!

Mvh TP