Maling af tank
Fra : Ulvir

Dato : 25-04-08 18:49

Hvad er ca. prisen man skal gi for at få malet tanken?

Fra : Moller

Dato : 25-04-08 20:12

Ulvir wrote:

> Hvad er ca. prisen man skal gi for at få malet tanken?

Body paint, eller MC tank ? og hvad slags maling ? og hvor mange
farver, samt staferinger ?

Tror det er nemmest at ringe og spørge en maler om det, for at få en
indikation.

---
VH
Moller

Fra : TP

Dato : 27-04-08 07:55

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Hvad er ca. prisen man skal gi for at få malet tanken?

Bor I Østjylland og har absolut ingen andel i nedenstående firma, men siden
er god fordi det er en af de eneste malere der vil offentligøre priserne:

http://www.amagerautolakering.dk/motorcykler.htm

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 27-04-08 08:12

"TP" <skodskod@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>

> Bor I Østjylland og har absolut ingen andel i nedenstående firma, men
> siden er god fordi det er en af de eneste malere der vil offentligøre

Har lige fået lakeret en tank, forskærm og to sidedæksler til en gl. Honda
cb 360 for 2500,- hos den lokale autolakerer. Der var lidt småbuler i tanken
og den er grøn med flake. Rigtig pænt arbejde.
Henrik Damgaard

Fra : Ulvir

Dato : 27-04-08 14:29

"Henrik Damgaard" <hhd@email.dk> skrev i meddelelsen

> [...]

> cb 360 for 2500,- hos den lokale autolakerer. Der var lidt småbuler i
> tanken og den er grøn med flake. Rigtig pænt arbejde.

Jeg takker for jeres svar- nu har jeg en nogenlunde idé om hvad jeg kan
forvente at gi´hos den lokale sprøjter.

Mvh- Ulvir.

Fra : Jim Andersen

Dato : 28-04-08 08:15

Ulvir wrote:
> Hvad er ca. prisen man skal gi for at få malet tanken?

Har du checket hvad en ny tank koster?

/jim

Fra : Ulvir

Dato : 28-04-08 09:53