Advarsel imod Holger Philippsen, ProCars
Fra : Peter Anskjær

Dato : 28-05-08 06:39

Hej alle,
jeg har haft min bil til renovering i Polen igennem Holger Philippsen, det
var en dårlig oplevelse jeg gerne vil advare imod. Man kan læse flere
detaljer på
http://advarsel-imod-holger-philippsen-procars.nskjaer.dk/

Jeg skriver her så andre forhåbentligt ikke havner i samme situation.

Mvh
Peter

Fra : Z

Dato : 28-05-08 23:33

> jeg har haft min bil til renovering i Polen igennem Holger Philippsen, det
> var en dårlig oplevelse jeg gerne vil advare imod. Man kan læse flere
> [...]

Er de folk ikke generelt nogle "krejlere"?
Hvis prisen skal presses helt i bund, er det næppe de bedste værksteder
i Polen de finder, og hvis samtidigt har mange ting i ilden og ikke lige
kan overholde alle deres aftaler...

Jeg husker historien med den anden virksomhed - navnet har jeg glemt,
men det var en lignende virksomhed som vidst opererede ud fra Szczecin.
Der begyndte så småt at komme flere sager i pressen om dem, og efter en
del forsikringer om udbedringer, gik en af deres mellemledere, og
fortalte samtidigt hvor lidt styr der var på tingene i det firma.
Jeg har også haft professionel kontakt med dem, og information,
tilbagemeldinger, osv var helt håbløse. Vil se om jeg kan grave deres
navn frem :)

Mit indtryk er at finder man det rigtige værksted, så skal det nok blive
gjort ordentligt og til tiden. Polakkerne er på den led meget
pligtopfyldende. Men det kræver selvfølgeligt sprog- og lokalkendskab.

Fra : Peter Anskjær

Dato : 29-05-08 16:36

"Z" <svarigruppen@hotmail.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Polen de finder, og hvis samtidigt har mange ting i ilden og ikke lige kan

Det har du måske ret i, men jeg tror Holger Philippsen tidligere havde
nogenlunde styr på tingene, det er først efter jeg sendte min bil der ned
der rigtigt er begyndt at dukke historier op på nettet om ham.
På den anden side kan det heller ikke passe at man ikke kan lave sådan en
forretning hvor der er styr på tingene og produktet i orden.

> [...]
> Jeg har også haft professionel kontakt med dem, og information,
> tilbagemeldinger, osv var helt håbløse. Vil se om jeg kan grave deres navn

Det kan vel have været Rainer, han var jo også med i Basta, men af hvad jeg
har kunne læse mig til (har ikke selv set programmet), så var der vist fejl
hos både Rainer og kunden og sagen var skruet voldsomt op af TV2.

> Mit indtryk er at finder man det rigtige værksted, så skal det nok blive
> gjort ordentligt og til tiden. Polakkerne er på den led meget
> pligtopfyldende. Men det kræver selvfølgeligt sprog- og lokalkendskab.

Det har du helt sikkert ret i. Hvad man hører fra andre er det ikke
værkstedet der er problemet, der er Holger. Det skal så siges at min bil dog
heller ikke har været på det rigtige værksted, noget af arbejdet er ikke i
orden.

Mvh
Peter