Til salg-annonce gik galt
Fra : Ukendt

Dato : 27-05-08 20:45

Tjek lige den er salgsannonce ud (og nej, jeg har ikke noget med kværnen af
gøre):
http://www.papkassen.dk:80/BuyAndSell/show.asp?adid=181684

Maskine Flydende afkøle , fire slag , tværgående fire cylindere DOHC , 4
klapper per cylinder Kapacitet 1352 Bære x Slag x 61mm Kompression Forhold
12.01: Indføring Fuel indsprøjtning Antændelse Igangsætning Digital hos 4
stik bereden rulle elektrisk Max Kraft hp hp ram - luft hengivenhed ) @ Max
Torque ft rpm Overførelse Drive 6 Hastighed lænke Forside Inddragelse 43mm
spejlvende gaffel Rejse Inddragelse Kayaba ugifte chok Forside Bremse 2x
310mm diskette 4 stempel calipers Rejse Bremse Ugifte 250mm diskette 2
stempel caliper Forside Ring 120/70 ZR17 Rejse Ring 190/70 ZR17 Gold - Last
215 kg Fuel Kapacitet 22 Liter KM: 11256

Et udpluk:
4 klapper pr. cylinder
4 stik bereden rulle
Luft hengivenhed
Rejse bremse ugifte

Gad nok vide hvad det er han vil sælge...

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-08 20:52

On Tue, 27 May 2008 21:44:58 +0200, "Jørgen" <-> wrote:

> [...]
>Luft hengivenhed
>Rejse bremse ugifte
>
>Gad nok vide hvad det er han vil sælge...

Overskriften hedder "Kawasaki 1400 ZX" 2005. så må kyndige oversætte
resten )
Mit gæt er en matorcykel, som kan få mine arme til at blive ½ m
længere, hvis jeg skulle få en smule krampe i højre håndled )
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Jens G

Dato : 27-05-08 20:52

On Tue, 27 May 2008 21:44:58 +0200, "Jørgen" <-> wrote:

>Tjek lige den er salgsannonce ud (og nej, jeg har ikke noget med kværnen af
> [...]

Ser ud til at være en maskinoversættelse fra engelsk. Men morsom er
den da

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Møller

Dato : 27-05-08 22:05

Jørgen skrev:
> [...]
> Luft hengivenhed
> Rejse bremse ugifte
>
> Gad nok vide hvad det er han vil sælge...

Jeg vil mene det er en Ninja:
http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_ninja_zx-14_2006.php
http://www.youtube.com/watch?v=v250UgbfoY8

Møller

Fra : Brian Larsen

Dato : 27-05-08 16:34

On May 27, 9:44 pm, "Jørgen" <-> wrote:
> Tjek lige den er salgsannonce ud (og nej, jeg har ikke noget med kværnen af
> gøre):http://www.papkassen.dk:80/BuyAndSell/show.asp?adid=181684

> Gad nok vide hvad det er han vil sælge...

Han vil sælge fup, fup og svindel :)

Han har nok før haft stor succes med falske annoncer i udlandet og har
øjnet en ny markedsplads hvor han kan sælge MC'er der lige skal
betales via en falsk escrow eller lignende.

--
// brian - SV1000S K6

Fra : alexbo

Dato : 28-05-08 00:47

"Brian Larsen" skrev

>Han har nok før haft stor succes med falske annoncer i udlandet og har
>øjnet en ny markedsplads hvor han kan sælge MC'er der lige skal
>betales via en falsk escrow eller lignende.

Det lyder ikke som en rigtig fidus, sælge sin motorcykel og få en falsk
betalingsanvisning.

Jeg synes nu heller ikke annoncen ser falsk ud, den ligger rent faktisk på
www.papkassen.dk det ser meget ægte ud, men måske er det en falsk
motorcykel.
Telefonnummeret kan man slå op på nummeroplysningen.

Til den pris ser det for mig ud som en importeret motorcykel uden afgift,
måske har han skrevet en engelsk annonce, og så har papkassen "oversat".

mvh
Alex Christensen

Fra : Brian Larsen

Dato : 28-05-08 00:08

On May 28, 1:46 am, "alexbo" <ale...@email.dk> wrote:
> "Brian Larsen"  skrev

> Det lyder ikke som en rigtig fidus, sælge sin motorcykel og få en falsk
> betalingsanvisning.

Det er nu ellers meget normalt. Få køber til at indbetale pengene til
hvad han tror er en uvilding 3 part, der først sender dem til sælger
når varen er i købers hænder. I er virkeligheden escrow firmaet et fup
firma som sælger har smækket op. Køber ser så aldrig varen.