Attn.: Finn Guldmann
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-05-08 20:23

Her har vi den bandit der havde stjålet min p-plads i Arlanda.

http://www.padborg-express.com/Album%20photos%202008%20(2)/Danmark%20(1)/Thimmy%20Jorgensen%20R500%20topline%206%20X%202%201%20(21-04-2008).html

Gør noget ved ham med det samme. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 24-05-08 22:47

"Folmer Rasmussen" <> skrev i meddelelsen

> Her har vi den bandit der havde stjålet min p-plads i Arlanda.

> [...]
Lad os fare ud og male hans lastbil grim rød. Nånej, det er forsent

mvh
Henning

Fra : Finn Guldmann

Dato : 25-05-08 10:49

Folmer Rasmussen skrev:
> Her har vi den bandit der havde stjålet min p-plads i Arlanda.
> [...]
Det hjælper ikke ret meget.

Svjh er der 4 biler fra den vognmand der kører for samme speditør som
jeg. De tre af dem har den der farve.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-05-08 10:56

On Sun, 25 May 2008 11:48:31 +0200, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Det hjælper ikke ret meget.
>
>Svjh er der 4 biler fra den vognmand der kører for samme speditør som
>jeg. De tre af dem har den der farve.

>--

Din uvilje mod at få dette menneske sat på plads, vidner kun om at du
er medskyldig.

Jeg vil tro at du har informeret det halve af Sønderjylland om den
p-plads, men du skal slippe for gode tips fra mig i fremtiden.

At du ikke skammer dig.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 25-05-08 11:18

Folmer Rasmussen skrev:
> Din uvilje mod at få dette menneske sat på plads, vidner kun om at du
> er medskyldig.

Jeg har jo sagt at havde disponenten ikke ombestemt sig havde det nok
været mig der holdt der.

> Jeg vil tro at du har informeret det halve af Sønderjylland om den
> p-plads, men du skal slippe for gode tips fra mig i fremtiden.

Jeg spurgte faktisk disponenten om det i mandags, og nævnte dine
indvendelser. Men han kunne ikke lige se hvem han skulle havde haft
holdende der den dag.

> At du ikke skammer dig.

Det skal der mere til.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-05-08 11:36

On Sun, 25 May 2008 12:18:02 +0200, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Jeg har jo sagt at havde disponenten ikke ombestemt sig havde det nok
>været mig der holdt der.

>--

Uhadadada!

> [...]

>Jeg spurgte faktisk disponenten om det i mandags, og nævnte dine
>indvendelser. Men han kunne ikke lige se hvem han skulle havde haft

Det kan jo være at det var et break som disponenten ikke skulle vide
noget om. Har vi sat rav i gaden?

>--

>Det skal der mere til.

>--

Er vi ikke nærmere inde på noget med at du ikke ejer skam i livet?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 25-05-08 11:45

Folmer Rasmussen skrev:
> Det kan jo være at det var et break som disponenten ikke skulle vide
> noget om. Har vi sat rav i gaden?

Aner det ikke. Forfulgte ikke sagen.

> Er vi ikke nærmere inde på noget med at du ikke ejer skam i livet?

Vil det, bl.a., indebære at jeg skal til at skamme mig over at være den
jeg er?

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-05-08 11:51

On Sun, 25 May 2008 12:44:36 +0200, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Aner det ikke. Forfulgte ikke sagen.

>--

Det er nok også bedst sådan.

>--

>Vil det, bl.a., indebære at jeg skal til at skamme mig over at være den
>jeg er?

>--

Hvis vi skal regne hele dig med, så er du i lighed med alle andre også
udstyret med en indre møghund, og sådan én kunne man godt forestille
sig, kunne få gang i skamme-genet.

Du skal ikke engang bare så meget som overveje gloriepudsning nu.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 25-05-08 13:10

Folmer Rasmussen skrev:
> [...]
> sig, kunne få gang i skamme-genet.
> Du skal ikke engang bare så meget som overveje gloriepudsning nu.

Nu skrev jeg jo ikke noget om hvad jeg er, blot at jeg er som jeg er,
uden at jeg skammer mig over det.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Claus Frørup

Dato : 25-05-08 17:55

Isang tao pinangalanan, Finn Guldmann nagsulat:

klip
>Nu skrev jeg jo ikke noget om hvad jeg er, blot at jeg er som jeg er,
>uden at jeg skammer mig over det.

Det er vist nok også for sent)

--
Dette er en signatur.