Lastbiler... (link)
Fra : Ukendt

Dato : 24-05-08 09:37

Se lige dem her: (taber-hagen-ned-i-bordet-ikon)

http://www.cartoonland.de/archiv/autobahn-manoever/

Fra : Martin Vollert

Dato : 24-05-08 09:59

Carsten havde fået den ide at fortælle:
> Se lige dem her: (taber-hagen-ned-i-bordet-ikon)
>
> http://www.cartoonland.de/archiv/autobahn-manoever/

Har været vist her i grupper et par gange før..
--
Hilsen Martin.
http://vollert.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-08 10:02

On Sat, 24 May 2008 10:36:53 +0200, "Carsten" <Svar_i_gruppen> wrote:

>Se lige dem her: (taber-hagen-ned-i-bordet-ikon)
>
>http://www.cartoonland.de/archiv/autobahn-manoever/

Hvad foregår der lige der?

Gubbi

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-05-08 10:04

On Sat, 24 May 2008 10:36:53 +0200, "Carsten" <Svar_i_gruppen> wrote:

>Se lige dem her: (taber-hagen-ned-i-bordet-ikon)
>
>http://www.cartoonland.de/archiv/autobahn-manoever/

>--

Den har vi tærsket langhalm på ved flere lejligheder.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-08 10:09

>Den har vi tærsket langhalm på ved flere lejligheder.

Nu har jeg ikke set den før,men hvad er forklaringen på de manøvrer?Er
der nogen som ved det?

gubbi

Fra : Martin Vollert

Dato : 24-05-08 10:18

gubbi havde fået den ide at fortælle:

> Nu har jeg ikke set den før,men hvad er forklaringen på de manøvrer?Er
> der nogen som ved det?

Der er da nogen som kunne enes om at det måtte være en begrænsning i højden
lidt fremme som ikke var skiltet på tilkørelsen, og så er der jo dem som
stadig tror de gør det fordi de er koldblodige mordere som syntes det er
skide sjovt at bakke på en motorvej i lastbil.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-05-08 10:31

On Sat, 24 May 2008 11:09:18 +0200, gubbi wrote:

>Nu har jeg ikke set den før,men hvad er forklaringen på de manøvrer?Er
>der nogen som ved det?

>--

Det mest sandsynlige er, at der er sket et uheld, eller at motorvejen
på anden måde er spærret for lastbiler, og at der står en eller flere
betjente udenfor synsvidde og fægter med armene.

Det skulle jo nødigt fremgå af klippet, da der så ikke er mulighed for
at hænge et par lastbilchauffører ud.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : alexbo

Dato : 24-05-08 11:36

"Folmer Rasmussen" skrev

> Det skulle jo nødigt fremgå af klippet, da der så ikke er mulighed for
> at hænge et par lastbilchauffører ud.

Ja det er nok derfor at de betjente der stoppede trafikken på motorvejen er
klippet ud, og i stedet er indsat en større mængde personbiler der lader som
om de må undvige.

mvh
Alex Christensen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-05-08 11:59

On Sat, 24 May 2008 12:35:40 +0200, "alexbo" <alexbo@email.dk> wrote:

> [...]
>klippet ud, og i stedet er indsat en større mængde personbiler der lader som

Du forsømmer ingen mulighed, vel?

Hold da kæft hvor må du hade os.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : alexbo

Dato : 24-05-08 12:38

"Folmer Rasmussen" skrev

> Hold da kæft hvor må du hade os.

Næh, jeg hader ikke noget, eller nogen.

Mener du virkelig at disse lastbiler på videoen gør det efter anvisning af
politiet, eller måske at hele videoen er en sammensværgelse for at stille
lastbiler i et dårligt lys.
Mener du det er helt utænkeligt at den er ægte og det rent faktisk foregik
som vist?

mvh
Alex Christensen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-05-08 13:02

On Sat, 24 May 2008 13:38:00 +0200, "alexbo" <alexbo@email.dk> wrote:

> [...]
>politiet, eller måske at hele videoen er en sammensværgelse for at stille

Jeg kan ikke være sikker på at det er efter politiets anvisninger, men
jeg er helt sikker på at der er et eller andet der gør, at de kommer
retur.

Og nej, selvfølgelig mener jeg ikke at der er tale om en
sammensværgelse, rettet mod lastbiler, men som du måske har bemærket,
så har jeg haft ørerne en smule i maskinen på det sidste, og som et
udslag af min til tider noget aparte humor, benytter jeg i øjeblikket
enhver lejlighed til at hæve paraderne.

Folk som er vant til at læse mine indlæg, reagerer ikke på det mere,
og det regnede jeg heller ikke med at du ville. Du har jo også været
med i en menneskealder.

>--

>Mener du det er helt utænkeligt at den er ægte og det rent faktisk foregik
>som vist?

>--

Helt utænkeligt er det ikke, men jeg håber at vi kan blive enige om,
at der er et eller andet lidt henne ad vejen som er væsentligt for
handlingen, men som holdes skjult for os.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Møller

Dato : 24-05-08 15:01

Folmer Rasmussen skrev:

> så har jeg haft ørerne en smule i maskinen på det sidste, og som et
> udslag af min til tider noget aparte humor, benytter jeg i øjeblikket
> enhver lejlighed til at hæve paraderne.

Sort humor
Hvor ville livet være gråt uden

Så har jeg vist ingen ører tilbage, men jeg er næsten holdt op med at ytre mig, for det er det der
med perler og svin, og de der ikke spiser svin.

Møller

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-05-08 16:29

On Sat, 24 May 2008 16:01:04 +0200, Møller <e@bg2n.dk> wrote:

> [...]
>med perler og svin, og de der ikke spiser svin.

Alt det vil jeg s'gu blæse en hatfuld.

Jeg morer mig kongeligt, og at jeg af og til får mig udtrykt på en
måde så dem der enten ikke kender mig, eller ikke læser mellem
linierne, det kan jeg ikke tage mig af, og det ved du godt.

Men det kommer s'gu bag på mig, at folk virkelig tror at jeg kunne
finde på at gøre skade på andre, eller deres ejendom, med vilje.

Uanset hvor uheldigt jeg har fået formuleret mig.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 24-05-08 12:51

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> på anden måde er spærret for lastbiler, og at der står en eller flere
> betjente udenfor synsvidde og fægter med armene.

Skulle disse betjente så, alene med fægtende arme, signalere at lastbilerne
skal køre mod trafikken på motorvejen?
Næppe...

> Det skulle jo nødigt fremgå af klippet, da der så ikke er mulighed for
> at hænge et par lastbilchauffører ud.

Hehe, du er vidst af den overbevisning at der findes en større mængde person
hvis eneste formål i denne verden er at hænger "jer" ud :)
Jeg tror bare at det er et par sjafutter som er stået ud på den forkerte
side af sengen :)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-05-08 13:07

On Sat, 24 May 2008 13:50:54 +0200, "Brian Axelgaard"
<brianaxelgaard@GOOGLEmail.com> wrote:

>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen
>
>Skulle disse betjente så, alene med fægtende arme, signalere at lastbilerne
> [...]

Jeg ved s'gu ikke hvad det er. Der må være et eller andet henne ad
vejen der gør, at lastbiler ikke kan passere. Alt andet giver ikke
mening.

>--

>Hehe, du er vidst af den overbevisning at der findes en større mængde person
>hvis eneste formål i denne verden er at hænger "jer" ud :)

>--

Og det indtryk har slet ikke strejfet dig, vel? Eller følger du
ikke debatten?

>--

>Jeg tror bare at det er et par sjafutter som er stået ud på den forkerte
>side af sengen :)

>--

Det håber jeg s'gu ikke at du tror. Selv på en dårlig dag kan jeg ikke
forestille mig at nogen udviser den adfærd uden at der er en eller
anden grund til det.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 25-05-08 01:19

Folmer Rasmussen skrev den 24-05-2008 14:06:

> Jeg ved s'gu ikke hvad det er. Der må være et eller andet henne ad
> vejen der gør, at lastbiler ikke kan passere. Alt andet giver ikke
> mening.

Jeg havde ikke set klippet før. Jeg er enig i din vurdering, og det er
noget de først kan se når de kommer fri af bevoksningen. Måske den bro
kameraet er monteret på?

Fra : N/A

Dato : 26-05-08 09:01

Fra : N/A

Dato : 26-05-08 09:01

Fra : alexbo

Dato : 24-05-08 11:36

"Carsten" <Svar_i_gruppen> skrev

> Se lige dem her: (taber-hagen-ned-i-bordet-ikon)
>
> http://www.cartoonland.de/archiv/autobahn-manoever/

Noget rep. arbejde på en bro, busser kan komme under men ikke høje
lastbiler.
I modsatte retning kommer ingen lastbiler på motorvejen, men mange ned af
tilkørslen, de må være ledt udenom.

mvh
Alex Christensen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-05-08 01:24

On May 25, 2:18 am, Thorbjørn Ravn Andersen <thunderax...@gmail.com>
wrote:

> Jeg havde ikke set klippet før.  Jeg er enig i din vurdering, og det er
> noget de først kan se når de kommer fri af bevoksningen.  Måske den bro
> kameraet er monteret på?

Ligegyldig hvad det er kan det ikke forsvare at køre
modkørselsretningen, hverken i personbil eller lastbil.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 26-05-08 09:01

Christian B. Andresen skrev den 26-05-2008 09:23:

> Ligegyldig hvad det er kan det ikke forsvare at køre
> modkørselsretningen, hverken i personbil eller lastbil.

Enig. Det ser ret livsfarligt ud. Ham der bakkede af parallelvejen
gjorde det fornuftigste i situationen efter min mening.

Gad vide om der er nogen der kan hitte en sammenhæng til klippet?

Fra : N/A

Dato : 26-05-08 09:01

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-05-08 02:25

On May 26, 10:01 am, Thorbjørn Ravn Andersen <thunderax...@gmail.com>
wrote:

> Enig. Det ser ret livsfarligt ud.  Ham der bakkede af parallelvejen
> gjorde det fornuftigste i situationen efter min mening.

Enig.

> Gad vide om der er nogen der kan hitte en sammenhæng til klippet?

Jeg skimmede indlæggene nedenunder, men da mit tyske ikke er særlig
godt fandt jeg ikke noget.