Forsikingsbevis / trailer
Fra : Henrik N

Dato : 20-05-08 15:41

Hej

Jeg har lige købt mig en trailer, der er under 5 år gammel uden plader.

Jeg har den gamle registreringsattest - og vil hente nummerpladen til den i
morgen.

Man skal vel ikke bruge et forsikringsbevis når det er en trailer - vel kun
registreringsattest ? (det vek bilens forsikring der betaler ved udheld)

Henrik

Fra : Jakob

Dato : 20-05-08 15:50

"Henrik N" <henrik@ingen.mails.her.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Man skal vel ikke bruge et forsikringsbevis når det er en trailer - vel
> kun registreringsattest ? (det vek bilens forsikring der betaler ved

Korrekt

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-05-08 15:53

Jakob wrote:
> "Henrik N" <henrik@ingen.mails.her.dk> skrev i en meddelelse

> Korrekt

Medmindre man vil have kasko på, det kan godt svare sig nogen gange,
afhængigt af hvilken last man kører med

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 20-05-08 17:05

"Henrik N" <henrik@ingen.mails.her.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Man skal vel ikke bruge et forsikringsbevis når det er en trailer - vel
> kun registreringsattest ? (det vek bilens forsikring der betaler ved

Du skal underrette dit forsikringsselskab om at du vil bruge krogen (hvis de
ikke ved det). Dér er en ansvarsforsikring.

Hvis du også vil have kasko på traileren, skal du også underrette dit
forsikringsselskab. Jeg tvivler på nogen har en sådan forsikret. Men husk en
simpel tyverisikring, så en "joy rider" ikke lige kan tage den med på
krogen.

--
Per
CV sælges: ´91 Wilk 500, 7 meter lang, totalvægt 1200 kg, fortelt, gasvarme,

Fra : Brian Sørup

Dato : 20-05-08 18:42

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> forsikringsselskab. Jeg tvivler på nogen har en sådan forsikret. Men
> husk en simpel tyverisikring, så en "joy rider" ikke lige kan tage den

Jeg har da kasko på min trailer, reservedele er ikke specielt billige
til en trailer med alusider og indbyggede håndtag.
Traileren koster omkring 24000,- som ny.
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-08 21:47

> Jeg har da kasko på min trailer, reservedele er ikke specielt billige til
> en trailer med alusider og indbyggede håndtag.
> Traileren koster omkring 24000,- som ny.

Må man spørge om hvad du ca. giver for kasko på en sådan?

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Brian Sørup

Dato : 21-05-08 21:41

<Rune Nicolajsen> skrev i en meddelelse

> Må man spørge om hvad du ca. giver for kasko på en sådan?

Jeg mener det er omkring 800,- om året.
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-08 08:26

> Jeg mener det er omkring 800,- om året.

Ok. Tak.

Har fået tilsvarende tilbud på knap kr. 1000,-

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-05-08 20:09

Per Henneberg Kristensen wrote:

> [...]
> forsikringsselskab. Jeg tvivler på nogen har en sådan forsikret. Men
> husk en simpel tyverisikring, så en "joy rider" ikke lige kan tage

Nu skriver Henrik N jo ikke noget om hvad det er for en trailer.
Jeg kender da nogen stykker med relativt dyre trailere og de har da alle
kasko på.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport