Oliefilter
Fra : Langholm

Dato : 19-05-08 22:29

Getz 1,5 disel 2004. Jeg mangler instruktion ved. udskiftning af oliefilter.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 19-05-08 23:58

Langholm skrev:
> Getz 1,5 disel 2004. Jeg mangler instruktion ved. udskiftning af
> oliefilter.

Hvis den ikke er helt uden for pædagogisk rækkevidde skruer man vel bare
det gamle af og et nyt på?

--
Niels

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-05-08 01:22

On Mon, 19 May 2008 23:28:58 +0200, Langholm <elsejorgen17@pc.dk>
wrote:

>Getz 1,5 disel 2004. Jeg mangler instruktion ved. udskiftning af oliefilter.

Indsats eller "normal" bolt-on?

Fra : Klaus G.

Dato : 20-05-08 06:23

> Indsats eller "normal" bolt-on?
Snart er det det indsats som er normalt :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-05-08 09:41

On Tue, 20 May 2008 07:23:21 +0200, "Klaus G."
<klaus_godt@hotmail.com> wrote:

>Snart er det det indsats som er normalt :)

Ja det er sq tæt på

Fra : Brian

Dato : 20-05-08 18:53

Klaus G. wrote:
> Snart er det det indsats som er normalt :)

Gudskelov, det er nu noget nemmere at rumstere med.

/Brian