Attn.: Finn Guldmann
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 18-05-08 20:56

Jeg havde s'gu næsten glemt week-endens vigtigste ting.

Jeg har en kraftig klage.

Fordi jeg i mit hjertes godhed giver dig et par tips til, hvor man kan
holde hvil i Sverige, så er det jo ikke meningen, at alle dine
kolleger skal holde mig i vejen, når jeg skal sove.........vel??

Mundtøjet har s'gu ikke stået stille på dig, siden du fik de tips.

Det må simpelthen være dig der står bag, at da jeg kommer og skal sove
i Arlanda, da holder der en af jeres trailere med en vinrød-metallic
Scania foran, på min plads.

Jeg har aldrig nogensinde været ude for noget lignende, og det må
straks bringes til ophør. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 18-05-08 21:27

Folmer Rasmussen skrev:
> [...]
> Scania foran, på min plads.
> Jeg har aldrig nogensinde været ude for noget lignende, og det må

Vinrød Scania? Hvad står der på dørene, og på navneskiltet?

Og er der evt. ikke-danske plader på bussen?

(Har du i øvrigt husket at sætte et skilt op med at det er din plads?)

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 18-05-08 21:52

On Sun, 18 May 2008 22:27:16 +0200, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Vinrød Scania? Hvad står der på dørene, og på navneskiltet?

>--

Hvis du tror at jeg render rundt og kigger efter den slags kl. lort om
natten, så tager du fejl, og da det passede mig at stå op, var den
kørt.

>--

>Og er der evt. ikke-danske plader på bussen?

>--

Se ovenfor.

>--

>(Har du i øvrigt husket at sætte et skilt op med at det er din plads?)

>--

Det er en stamkundeplads. ) Alle véd at jeg holder der. Jeg har
simpelthen vundet hævd på den plads, og så kommer der, sendt af dig,
sådan en opkomling og tager pladsen.

Groft, siger jeg bare.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 18-05-08 22:10

Folmer Rasmussen skrev:
> Hvis du tror at jeg render rundt og kigger efter den slags kl. lort om
> natten, så tager du fejl, og da det passede mig at stå op, var den
> kørt.

Nu er jeg den eneste fra det firma jeg er ansat i der kører med de
trailere, så det er også den eneste biljeg vil tage ansvaret for.

Men når du nu ikke vil være behjælpelig med de nødvendige oplysninger
kan du jo heller ikke forvente at jeg kan hjælpe.

> Se ovenfor.

Kig selv.

> Det er en stamkundeplads. ) Alle véd at jeg holder der. Jeg har
> simpelthen vundet hævd på den plads, og så kommer der, sendt af dig,
> sådan en opkomling og tager pladsen.

Nu er det jo ikke mig der sender ham afsted. Tværtom hvis disponenten
havde holdt ved det han sagde fredag omkring middag kunne det havde
været mig der havde holdt der.

> Groft, siger jeg bare.

Det må du godt. Men du skal nok ikke regne med der er så mange der tager
sig af det.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk