Måske OT: Le Mans
Fra : Brian Sørup

Dato : 17-05-08 08:06

Dawz foran skærmene

Så er LeMans billetten bestilt - jeg glæder mig som et lille barn
Juleaften

Er der nogen herinde der kender prislejet dernede ?
eller hvor mange Øvro'er skal man have med ?
Jeg ved godt det ikke er alle der kan drikke lige meget vædske på en dag

--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Mogens

Dato : 17-05-08 08:29

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen herinde der kender prislejet dernede ?
> eller hvor mange Øvro'er skal man have med ?

Kan man jo ikke sige noget generelt om - vi bruger ca. 150 euro pr mand - og
iøvrigt kan kreditkort anvendes. Du kan læse "lidt" her - webmasteren rejser
jeg iøvrigt sammen med: www.lemansarea.dk

Fra : Brian Sørup

Dato : 17-05-08 08:45

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan man jo ikke sige noget generelt om - vi bruger ca. 150 euro pr
> mand - og iøvrigt kan kreditkort anvendes. Du kan læse "lidt" her -

Fin side - tak for det.
Det virker jo som om man ikke nødvendigvis bliver ruineret......
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Mogens

Dato : 17-05-08 08:56

> Fin side - tak for det.

Your welcome :)

> Det virker jo som om man ikke nødvendigvis bliver ruineret......

Jow, turen derned i bil kan koste kassen i benzin og vejafgift, hvis man
ikke har firmabil. Vi kører 8 mand i 4 biler (grundet vægten), og vi kører
ikke 130 km/t...

Fra : Brian Sørup

Dato : 17-05-08 09:03

> [...]
>
> Jow, turen derned i bil kan koste kassen i benzin og vejafgift, hvis
> man ikke har firmabil. Vi kører 8 mand i 4 biler (grundet vægten), og

Jeg tager derned med GP-Tours sammen med en kammerat - havde overvejet
at tage MC'en, men det er sgu for trælst at køre derned med fuld
oppakning, evt. i regnvejr - det prøvede en anden kammerat for 3 år
siden, 1350Km i regnvejr på MC er ikke sjovt
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Mogens

Dato : 17-05-08 09:11

> Jeg tager derned med GP-Tours sammen med en kammerat...

Bortset fra busturen som sådan skulle det være helt kanon med de der
fællesarrangementer, hvor der er fest og ballade inkl. underholdning i et
fællestelt. Håber I får en supertur !
Jeg skal køre i en '08 Opel Vectra OPC (280 hk) og følges med en Seat Leon
Cupra, BMW M3 samt en Porsche Boxster...

Fra : Brian Sørup

Dato : 17-05-08 09:16

> "Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg skal køre i en '08 Opel Vectra OPC (280 hk) og følges med en Seat
> Leon Cupra, BMW M3 samt en Porsche Boxster...

Du mener vel *prøve at følge med* ihvertfald hvad Bimmeren angår

--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Mogens

Dato : 17-05-08 10:31

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du mener vel *prøve at følge med* ihvertfald hvad Bimmeren angår

Vectra'en har den højeste tophastighed, men jeg kender ikke max.
mellemaccelerationstider. Porschen vinder sikkert overall, hvis det var...

Fra : Morten Hansen

Dato : 17-05-08 10:41

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote in message
> [...]
>
> Bortset fra busturen som sådan skulle det være helt kanon med de der
> fællesarrangementer, hvor der er fest og ballade inkl. underholdning i et

Lyder som en fed tur - man kunne godt være lidt misundelig !

> Jeg skal køre i en '08 Opel Vectra OPC (280 hk) og følges med en Seat Leon
> Cupra, BMW M3 samt en Porsche Boxster...

Nice - hvordan kommunikerer I undervejs ?
mobiltlf eller PMR ?

Hvad løber sådan en tur typisk op i ?
Uden brændstof altså - det kunne jo være man skulle tage
turen næste år, når der er kommet ny dyt.

--
Mvh.
Morten

Fra : Mogens

Dato : 17-05-08 10:47

"Morten Hansen" <morten.hansen@it.dk.nospam> skrev i en meddelelse

> Lyder som en fed tur - man kunne godt være lidt misundelig !

Jow jow...

> Nice - hvordan kommunikerer I undervejs ?
> mobiltlf eller PMR ?

Vi har alle en mobilos

> Hvad løber sådan en tur typisk op i ?
> Uden brændstof altså - det kunne jo være man skulle tage
> turen næste år, når der er kommet ny dyt.

Aner det ikke - penge er ik noget problem, fordi det handler om at nyde
livet

Fra : Morten Hansen

Dato : 17-05-08 10:54

> Aner det ikke - penge er ik noget problem, fordi det handler om at nyde
> livet

Hehe - god tur og kør nu pænt, jeg kunne forestille mig både det
tyske og franske politi sikkert er ude i stort antal og godt
på stikkerne

Fra : Mogens

Dato : 17-05-08 11:38

> Hehe - god tur og kør nu pænt, jeg kunne forestille mig både det
> tyske og franske politi sikkert er ude i stort antal og godt
> på stikkerne

Jow tak - og jep, det er højsæson for politiet på grund af diverse
motorløb...

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-08 22:17

On Sat, 17 May 2008 09:05:49 +0200, "Brian Sørup"
<camaropower454@hotmail.com> wrote:

> [...]
>eller hvor mange Øvro'er skal man have med ?
>Jeg ved godt det ikke er alle der kan drikke lige meget vædske på en dag

Er selv på vej der ned men gutterne er blevet enige om at konerne må
mangle nyt tøj i et stykke tid for vi er ligeglade hvad det koster.

(så må vi se om vi får skildsmissepapire serveret nå vi kommer hjem)

Men enig glæder mig også som et lille barn og slår kryder i kalenderen
for hver dag der gåe.

Vi tager selv afsted onsdag og bliver til mandag. Så kan vi få en god
nats søvn inden turen hjem

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-08 22:21

On Sat, 17 May 2008 23:16:34 +0200, brian wrote:

> [...]

vand kan tappes fra en hane )

>Er selv på vej der ned men gutterne er blevet enige om at konerne må
>mangle nyt tøj i et stykke tid for vi er ligeglade hvad det koster.
>
>(så må vi se om vi får skildsmissepapire serveret nå vi kommer hjem)

hmmm..........en kedelig overraskelse

>Men enig glæder mig også som et lille barn og slår kryder i kalenderen
>for hver dag der gåe.

husk ørepropper )

>Vi tager selv afsted onsdag og bliver til mandag. Så kan vi få en god
>nats søvn inden turen hjem

og god tur ! (er næsten ikke misundelig - men har et job, der skal
passes)
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-08 23:02

>husk ørepropper )

Nop ikke ørepropper men høreværn med radio.
Tv2 kommentarene skulle efter signe blive smidt ud på FM båndet
dernede.

>og god tur ! (er næsten ikke misundelig - men har et job, der skal
>passes)

Næ sådan har vi også sagt i 6 år nu vil vi pine død afsted

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-05-08 11:21

>og god tur ! (er næsten ikke misundelig - men har et job, der skal
>passes)

Du siger bare "Cheeef... jeg tager fri de få dage i Juni".

Og det siger du god tid i forvejen. så har han bare at give dig fri.