Glædeligt at folk har skiftet adfærd.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 10-05-08 12:38

Jeg har i den forløbne uge været 3 ture i Jylland, hvor jeg
selvfølgelig ligesom alle andre, har bemærket det store antal
Harley-Davidson motorcykler på vejene, de de holder træf i Fredericia.

Hvor er det dog glædeligt at kunne konstatere, at selv om der ligger
sådan en flok HD'ere i overhalingsbanen med en adstadig hastighed, er
der intet som helst presseri fra den øvrige trafik. )

Er der så en adfærdsændring på vej?

Det tror jeg ikke. Jeg tror mere på at folk ikke lige i farten kan se
hvilke rygmærker der er tale om.

Det er jo ikke alle og enhver man kan komme af sted med at chikanere
på det groveste, og dét véd folk åbenbart godt

Konklusion nr. 1 går derfor på, at de fleste stadig er bange for at få
en seriøs røvfuld. Også dem der kører BMW og Audi.

Konklusion nr. 2 går selvfølgelig på, at næste gang mine kolleger og
jeg bliver chikaneret, ifærd med en overhaling, så stiger man
selvfølgelig ud af lastbilen og pulveriserer terroristen.

Når det er sket et antal gange, så får vi nok ro i lejren, og fred til
at passe vores arbejde.

Et lille kuriosum var det da, at på trods af heftig pinsetrafik i går,
bragte HD'erne så meget ro på, at trafikken gled helt upåklageligt.

--

Venlig hilsen
Folmer