Ny potte ?
Fra : Klaus Hansen

Dato : 18-07-01 20:26

Hej.

Jeg er på jagt efter en ny potte til min Suzuki Gs500E, da den med den
originale potte, lyder mere som en symaskine end en motorcykel, nogen
der kan anbefale en, med en rigtig god lyd.

På forhånd tak.

Klaus.

PS. Tak til dem der svarede på mit spørgsmål om topboxe.

Fra : SBH \( Remove xx fro~

Dato : 18-07-01 21:35

se feks her : http://www.wileyco-racing.com/English.htm

Disse potter lyder for fede !!

Steen

Fra : Henry

Dato : 18-07-01 22:26

"SBH ( Remove xx from email )" <motorcykelxx@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:9j4ruv$11an$1@news.cybercity.dk...
> se feks her : http://www.wileyco-racing.com/English.htm
>
> Disse potter lyder for fede !!

Ja det gør de sikkert, men laves de til en GS500e??

BSM laver en til GS500e, www.louis.de har dem, bestil deres katalog der er
et billede af systemet eller prøv at kikke på deres web.
Jeg mener også at Cobra laver til en GS500.

Husk at overveje omdysning i den forbindelse.

mvh
Henry

Fra : Emil

Dato : 20-07-01 10:19

"SBH \( Remove xx from email \)" skrev d. 18-07-01 21:35 dette indlæg :
> se feks her : http://www.wileyco-racing.com/English.htm
>
> Disse potter lyder for fede !!
>
> Steen

Hej Steen, -det lyder som om du kender noget til Wileyco's potter. Jeg
er selv interesseret i dem. Hvordan lyder de fedt? -højt?, dybt?.
Hvordan er forarbejdningen? Hvor har du købt dem? til hvor meget?

1000-tak for hjælpen!

http://www.kandu.dk/

Fra : Emil

Dato : 20-07-01 10:29

Fra : Hellfire

Dato : 18-07-01 23:45

"Klaus Hansen" <Stenhuggeren85@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> På forhånd tak.
>
> Klaus.
>
> PS. Tak til dem der svarede på mit spørgsmål om topboxe.

Laser K2 i kulfiber! Jeg har set flere GS500E med denne potte, den lyder
overblæret (det gør den iøvrigt også på en GPZ500S)