Det var fandme tæt på!
Fra : Ukendt

Dato : 28-04-08 20:16

Sidder og småsover i midtersporet på Køge Bugt i morges. Vi kører ca.
80 i midten - 90-1xx i ydersporet og ca. 60 til højre, så jeg mente at
være hvor jeg hørte hjemme. Ligger med lidt afstand til den foran og
så skete der det underlige, at en gartner fra Skælskrupskør skulle ud
foran mig - desværre var jeg på siden af ham og da jeg klodsede
bremserne var der vel 10 cm at give af. Hvorfor fanden vækker man mig
på den måde?? At han vifter med armene, da jeg protesterer er da i
orden - han indså han havde kvajet sig, men....det tog et par minutter
og lidt RunRig at få pulsen ned ) Nu er pulsen nede og Puntoen til
service og hvad får man at hygge sig med. En Clio fra 93 med 1.4
maskine. Den er tam ! )
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-04-08 20:37

Hej!

Ivan Madsen wrote:

> Nu er pulsen nede og Puntoen til service og hvad får man at hygge sig med. En
> Clio fra 93 med 1.4 maskine. Den er tam ! )

Og det er en Punto ikke?

Min chef havde lige en "spændende" oplevelse ligeledes. En modkørende tog et
helleanlæg med 150km/t venstre om hellen ved en overhaling... Tror nok lige
chefen fik bremset bilen ned og kom ud til siden (med hele familien ombord).
Skete helt heroppe i Helsingør på en landevej hvor man må køre 80...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-08 20:40

On Mon, 28 Apr 2008 21:37:17 +0200, Kim Voss Schrader
<usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

>Hej!

>Og det er en Punto ikke?

Ikke sådan når man prikker den lidt - jeg foretrækker jo at holde
dyret under 2000 o/min..........jeg glemte måske et JTD

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-04-08 21:24

Hej!

Ivan Madsen wrote:

> Ikke sådan når man prikker den lidt - jeg foretrækker jo at holde
> dyret under 2000 o/min..........jeg glemte måske et JTD

Ok :)

Min Escort 1.6 er godt nok noget bovlam... Især når man har prøvet andre biler
såsom Mustang GT (4.6L V8) Og så er motorlyden heller ikke helt så sprød som
sidstnævnte...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-08 17:26

On Mon, 28 Apr 2008 22:23:49 +0200, Kim Voss Schrader
> [...]

>såsom Mustang GT (4.6L V8) Og så er motorlyden heller ikke helt så sprød som

Puntoen er ikke specielt hurtig, misforstå mig ikke - men den opleves
som dejlig rap, fordi den altid er villig til at tage ved. Jeg skal
ikke to gear ned fordi forsædepassageren kommer til at nyse og sådan
)

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-08 20:40

Ivan Madsen <> skrev :

>Sidder og småsover i midtersporet på Køge Bugt i morges.

Og du jamrer dig ! Jeg var sgu' da ved at få en gris på langs, jeg
jeg så nogle biler komme imod mig på min side af autoværnet .....

>.......gartner fra Skælskrupskør

Nåehhhh ... dem :(

de er før spottet, for deres lidt alternative måder at køre på
(grønt logo på siden af bilen)

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-08 20:43

On Mon, 28 Apr 2008 21:39:32 +0200, jan_stevns wrote:

<...>

>Nåehhhh ... dem :(
>
>de er før spottet, for deres lidt alternative måder at køre på
>(grønt logo på siden af bilen)

Jow, jow.har også set dem før, men squtte så grove - men OK...live and
let live. Kunne have fået en ny bil på deres konto, hvis jeg havde
turdet. Der kom nemlig en Q7 i ydersporet med rigeligt over det
tilladte og gæt lige, hvad jeg havde mødt, hvis jeg ikke havde
bremset, men bare blevet skubbet ud?

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-08 20:48

Ivan Madsen <> skrev :

>Kunne have fået en ny bil på deres konto, hvis jeg havde
>turdet.

Det er sgu for besværligt ....

Jeg plejer at notere mig nummeret på bilen, og sende dem et billede
til spot og spe

>...Der kom nemlig en Q7 i ydersporet med rigeligt over det
>tilladte og gæt lige, hvad jeg havde mødt, hvis jeg ikke havde
>bremset, men bare blevet skubbet ud?

hmmmmm........ en af de modkørende ?
--
Jan_stevns

Fra : Sp@msen

Dato : 28-04-08 21:05

"Ivan Madsen"
> [...]
> turdet. Der kom nemlig en Q7 i ydersporet med rigeligt over det
> tilladte og gæt lige, hvad jeg havde mødt, hvis jeg ikke havde
Jeg vil godt gætte med her!

Manden med le´en? :|

Mvh.
Flemming

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 28-04-08 22:41

"Sp@msen" <breznewXX@XX@XXhotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Ivan Madsen"
> Jeg vil godt gætte med her!
>
> Manden med le´en? :|

Det var også mit gæt :-/

Det der med at score en ny bil på den konto vil jeg overlade til andre.

Disclaimer: Jeg vil på ingen måde hverken tilskynde eller anbefale det.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-08 06:03

Ivan Madsen wrote:
> [...]
> og lidt RunRig at få pulsen ned ) Nu er pulsen nede og Puntoen til
> service og hvad får man at hygge sig med. En Clio fra 93 med 1.4

Sådan går det når man bevidst ligger i den blinde vinkel i længere tid

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-08 17:25

On Tue, 29 Apr 2008 07:02:33 +0200, "Lars VS" <haringenmail> wrote:

>Sådan går det når man bevidst ligger i den blinde vinkel i længere tid

Du bemærkede hastighedsforskellen, ikke? Jeg tror snarere at han for
sent så, at lastbilen han kørte bagved begyndte at bremse og det blev
så mit problem )

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-08 13:47

On Mon, 28 Apr 2008 21:16:09 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

> [...]
>og lidt RunRig at få pulsen ned ) Nu er pulsen nede og Puntoen til
>service og hvad får man at hygge sig med. En Clio fra 93 med 1.4

Nå du møder også dem om morgenen,de har fandeme travlt mange af dem.

/gubbi