Bluetop rustomdanner ?
Fra : Tage Hansen

Dato : 27-04-08 12:33

Hej
Jeg har en nu halvgammel 125ml mellemblå plastik flaske rusyomdanner, denne
var/er jeg meget tilfreds med virkningen af, nu synes det som det nemmeste
af verden, blot at købe en ny..... men hvor ?? Nogen der kender dette
produkt, det er af mærket Bluetop, på den påsatte labels er der endvidere
også et Statoil emblem, og yderlig en prismærkning tilsyneladende fra noget
der hed/hedder Altibil,egeskovvej 9-11, 2665 Vallensbæk Strand, nogen der
har et tip om dette produkt ?
Jeg har naturligvis henvendt mig i flere af de større Statoiltankstationer,
men nu-om-dage gør den slags steder jo mere i havregryn, Femina og BonBon
bolsjer, ikke meget mere end olie de kan hjælpe med mere.
Venligst
Tage

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 27-04-08 12:50

On Sun, 27 Apr 2008 13:32:37 +0200, "Tage Hansen"
<tage-hansen@tele.mail.dk> wrote:

> [...]
>men nu-om-dage gør den slags steder jo mere i havregryn, Femina og BonBon
>bolsjer, ikke meget mere end olie de kan hjælpe med mere.

Du skriver i en forkert gruppe.

Her i butikken er der ingen der har så meget som skyggen af rust på
deres biler.

Enkelte egoister vælger dog at undlade antirustbehandling fordi rusten
først kommer efter en årrække. Det må være sådan en bil du har købt
brugt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Niels Bengaard

Dato : 27-04-08 14:08

> [...]
> Statoiltankstationer, men nu-om-dage gør den slags steder jo mere i
> havregryn, Femina og BonBon bolsjer, ikke meget mere end olie de kan

Thansen har noget der minder om det.
http://thansen.dk/product.asp?c=1761110521&n=-2027216000&pn=-2027215858
eller
http://thansen.dk/product.asp?c=1761110521&n=-2027216000&pn=-2027215857

Mvh Niels

Fra : F.Syndergaard

Dato : 27-04-08 15:29

"Niels Bengaard" <bengaard@FJERNDETTE850r.dk> skrev i en meddelelse

> Thansen har noget der minder om det.
> [...]
Thansen har også en der hedder Loctite X80.
Så nu er det bare at vælge

--
MVH.
Finni