Indlæg mangler vist i stor stil
Fra : Ukendt

Dato : 26-04-08 11:16

Hej rødder !

Gud ved hvornår TDC vågen af deres døs, og sparker gang i deres news
servere ?

Her er godtnok stille .........

--
Jan_stevns

Fra : Møller

Dato : 26-04-08 11:20

jan_stevns skrev:
> Hej rødder !
>
> Gud ved hvornår TDC vågen af deres døs, og sparker gang i deres news
> servere ?
>

> Her er godtnok stille .........

Ja jeg er gået over på Sunsite

Møller

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-08 11:22

Møller <bruger@migg2n.dk> skrev :

>Ja jeg er gået over på Sunsite

mee too ;)

--
Jan_stevns

Fra : Fly Christensen

Dato : 26-04-08 18:02

On Sat, 26 Apr 2008 12:22:17 +0200, jan_stevns wrote:

>mee too ;)

Den har jeg brugt i årevis, da den er den enste server, som jeg har
tilgang til fra udlandet. Den har altid virket rigtig godt.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-04-08 12:58

jan_stevns skriver:

> Hej rødder !
>
> Gud ved hvornår TDC vågen af deres døs, og sparker gang i deres news
> servere ?
>
> Her er godtnok stille .........

Det er gudhjælpemig begge deres servere

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-08 13:06

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev :

>Det er gudhjælpemig begge deres servere

Jep -

talte med en stakkel ... der nok skulle bringe det videre til rette
vedkommende

(Han var godtnok ikke særligt vidende om deres egne systemer)

hva' kan man også forlange af en telefonpasser ?
--
Jan_stevns

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-04-08 13:07

jan_stevns skriver:

> talte med en stakkel ... der nok skulle bringe det videre til rette
> vedkommende
>
> (Han var godtnok ikke særligt vidende om deres egne systemer)

Gud ved om det var den samme vi talte med ?

Fra : Møller

Dato : 26-04-08 13:28

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> jan_stevns skriver:

> Gud ved om det var den samme vi talte med ?

Og på deres hjemmeside er der ikke megen hjælp at hente f.eks under driftsstatus..

Mon det er eftervirkninger fra den brand i et servercenter på Amager som ramte Cybercity m.fl?
http://www.computerworld.dk/art/45409?a=rss&i=0

Møller

Fra : hanzen

Dato : 26-04-08 19:22

"Møller" <bruger@migg2n.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> driftsstatus..
>
> Mon det er eftervirkninger fra den brand i et servercenter på Amager som

Yeps.
Cybercitys nyhedsserver har været nede siden søndag den 13 om aftenen.
Det er 14 dage i morgen
--
hilzen
hanzen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 26-04-08 19:58

hanzen skrev:
> "Møller" <bruger@migg2n.dk> skrev i en meddelelse

> Yeps.
> Cybercitys nyhedsserver har været nede siden søndag den 13 om aftenen.
> Det er 14 dage i morgen

newsbin.cybercity.dk virker endnu. (hed den vist)

Fra : hanzen

Dato : 26-04-08 20:19

--
hilzen
hanzen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-04-08 13:07

"Klaus D. Mikkelsen" skriver:

> Det er gudhjælpemig begge deres servere

Nå, den første jeg nåede til hos TDC anede ikke, hvad en newsserver er,
nummer 2 som var i "kompetencecentret" vidste det godt og på hans
driftsinformation stod der at der arbejdes på sagen, men uden en
tidshorisont - den har været fejlmeldt siden klokken 18 i går aftes.

Dog findes informationen ikke på den "offentlige"
dirftsinforamtionside.........

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-08 13:36

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev :

>Dog findes informationen ikke på den "offentlige"
>dirftsinforamtionside.........

hvilket næppe undrer - når de ikke engang selv ved hvad en newsserver
er.

Tænkt - jeg synes historien gentager sig fra sidst, der gik øf i deres
news-setup
--
Jan_stevns

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-04-08 19:08

jan_stevns skriver:

> Tænkt - jeg synes historien gentager sig fra sidst, der gik øf i deres
> news-setup

Der løber nye indlæg på lige nu......

Klasu
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Mogens

Dato : 26-04-08 14:24

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> Her er godtnok stille .........

Blot et udtryk for at foråret er kommet, og man derfor ikke mere sidder bag
skærmen, Jan

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-08 14:39

"Mogens" <forget@it.dk> skrev :

>Blot et udtryk for at foråret er kommet, og man derfor ikke mere sidder bag
>skærmen, Jan

hehe ..... jamen - det gav du jo lige svaret på ;)

--
Jan_stevns

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-04-08 17:49

On Sat, 26 Apr 2008 13:23:54 GMT, "Mogens" <forget@it.dk> wrote:

><jan_stevns> skrev i en meddelelse

>Blot et udtryk for at foråret er kommet, og man derfor ikke mere sidder bag
>skærmen, Jan

>--

Sludder.

Daglig update nødvendig. I det omfang embedet tillader det, men man
dvæler nok ikke så længe ved trådene i den lyse tid.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 26-04-08 18:16

> Sludder.

Kollisionskurs

> Daglig update nødvendig. I det omfang embedet tillader det, men man
> dvæler nok ikke så længe ved trådene i den lyse tid.

Du har da en masse fritid IMO - eller har du fået normale tilstande
arbejdstidsmæssigt?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-04-08 18:34

On Sat, 26 Apr 2008 17:16:03 GMT, "Mogens" <forget@it.dk> wrote:

>Kollisionskurs

>Du har da en masse fritid IMO - eller har du fået normale tilstande
>arbejdstidsmæssigt?

>--

Hvad er normale tilstande?

Jeg kører liniebil mellem København og Stockholm.

Den uge hvor jeg kører ud om søndagen kører jeg 3 ture, og den
uge(næste) hvor jeg starter om mandagen bliver det til 2 ture.

Så har jeg week-end enten fra lørdag morgen til mandag eftermiddag,
eller fra fredag morgen til søndag eftermiddag.

Så er der ikke noget slinger mht. reglerne om hviletid.

Det er jo meget behageligt at suse op og ned ad E4. Ingen trafik og
ingen fartkameraer, men de kunne nu godt jævne den lidt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 26-04-08 18:39

> Hvad er normale tilstande?

Ma-fre - 8-16

> Jeg kører liniebil mellem København og Stockholm.

OK!

> Det er jo meget behageligt at suse op og ned ad E4. Ingen trafik og
> ingen fartkameraer, men de kunne nu godt jævne den lidt.

Ah, lidt kollorit skal der sgu da være. I DK betyder buler på vejen næppe
megen nedgearing, men i Sverige må du sikkert røre noget mere i supen op af
bakke...

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-04-08 18:59

On Sat, 26 Apr 2008 17:38:33 GMT, "Mogens" <forget@it.dk> wrote:

> [...]
>megen nedgearing, men i Sverige må du sikkert røre noget mere i supen op af

Det var ikke sådan jævne jeg mente.

Jeg snakker om deciderede ujævnheder der banker op gennem hele bilen.
Det er især slemt ved broerne.

Og så har de svært ved at få vejen til at ligge stille. Det har
noget at gøre med store temperaturforskelle. Vejene slår simpelthen
buler.

Mht. det topografiske, så har Skrammelcedes'en ingen problemer med at
køre på den store klinge hele vejen. Lasten er sjældent mere end 10
tons.

En enkelt ting har altid undret mig ved de svenske veje. Der ligger
ufatteligt mange døde dyr overalt. Jeg fik selv ram på en grævling for
en uges tid siden.

Det de mangler er en servicebil i lighed med dem de har i Tyskland til
at køre rundt og rydde op.

--

Venlig hilsen
Folmer