Undervognsbehandling og undervognsvask
Fra : JF

Dato : 26-04-08 10:11

Hej gruppe

Jeg fik bilen undervognsbehandlet med Mercasol i efteråret og i en
medfølgende pamflet står der, at undervognsvask bør undgås i fremtiden.

Men kan det virkelig være rigtigt?

Mvh. Jørgen

Fra : JF

Dato : 27-04-08 22:37

> Jeg fik bilen undervognsbehandlet med Mercasol i efteråret og i en
> medfølgende pamflet står der, at undervognsvask bør undgås i fremtiden.
>
> Men kan det virkelig være rigtigt?

Er der slet ingen der har et bud?
Hvad gør I andre efter en undervognsbehandling?

Mvh. Jørgen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-04-08 05:01

JF skriver:

> Hvad gør I andre efter en undervognsbehandling?

Intet som helst, da jeg ikke fr bilen undervognsbehandlet ud over det
den er fra fabrikken. Til gengæld tør jeg godt undervognsvaske min bil.
Den gamle jeg solgte for 3 år siden nu var 8 år gammel da jeg solgte den
og uden antydningen af rust til trods for masser af undervognsvask og
kun behandlingen fra fabrik.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Brian

Dato : 28-04-08 08:28

JF wrote:
> [...]
>
> Jeg fik bilen undervognsbehandlet med Mercasol i efteråret og i en
> medfølgende pamflet står der, at undervognsvask bør undgås i

Jeg fik at vide ved Dinitrol, at jeg skulle vente et par måneder, får jeg
undervognsvaskede den. Han sagde samtidig også at der ikke var nogen grund
til at undervognsvaske den, så jeg springer bare den del over i
vaskeprogrammet.

/Brian