Pris på skift af bremser
Fra : kb

Dato : 25-04-08 04:34

Hej

Jeg har fået regning på skift af bremser foran og bagved, dvs skiver
og klodser foran og tromler bag.

Mekanikeren siger 6000 kr. Hvordan lyder denne pris?

På forhånd tak

Klaus

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 25-04-08 11:35

Hej!

kb wrote:

> Jeg har fået regning på skift af bremser foran og bagved, dvs skiver
> og klodser foran og tromler bag.
>
> Mekanikeren siger 6000 kr. Hvordan lyder denne pris?

Kommer an på bilen. Til min koster tromlerne alene 1200,- pr. stk...

Er du sikker på, at der også skiftes tromler? De holder normalt længe.
Mine er 12 år og fejler intet.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : kb

Dato : 25-04-08 04:41

> Kommer an på bilen. Til min koster tromlerne alene 1200,- pr. stk...

Det er en skoda Fabia

Fra : N/A

Dato : 25-04-08 12:45

Fra : kb

Dato : 25-04-08 05:30

> Jeg har sl�et lyden fra, s� jeg kan ikke h�re:
> Bilm�rke?
> Model?
> Motor?
> �rgang?
> Normal servicestand?
>
> M�ller

Skoda Fabia
2002.
gået 100.000

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 25-04-08 12:45

Hej!

kb wrote:
> Skoda Fabia
> 2002.
> gået 100.000

Med mindre der er en god grund, så drop tromleskiftet. De fejler sikkert
ikke en dyt... Er det autoriseret værksted?

Mine har trillet 290.000km og er kun en anelse slidte.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Mathias

Dato : 25-04-08 12:59

>Jeg har fået regning på skift af bremser foran og bagved, dvs skiver
>og klodser foran og tromler bag.
>
>Mekanikeren siger 6000 kr. Hvordan lyder denne pris?

Det er meget billigt, jeg går ud fra du kører i en Mercedes-Benz SLR
McLaren?

Hint: Skriv hvilken bil du har, ellers er det umuligt at sige

-Mathias

Fra : Møller

Dato : 25-04-08 12:27

kb skrev:
> Hej
>
> Jeg har fået regning på skift af bremser foran og bagved, dvs skiver
> og klodser foran og tromler bag.
>
> Mekanikeren siger 6000 kr. Hvordan lyder denne pris?

Jeg har slået lyden fra, så jeg kan ikke høre:
Bilmærke?
Model?
Motor?
årgang?
Normal servicestand?

Møller

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 25-04-08 15:42

> [...]
> og klodser foran og tromler bag.
>
> Mekanikeren siger 6000 kr. Hvordan lyder denne pris?

Autoriseret hos Skoda er det sikkert prisen, men det kan gøres billigere.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 25-04-08 20:09

kb skrev:
> [...]
> og klodser foran og tromler bag.
>
> Mekanikeren siger 6000 kr. Hvordan lyder denne pris?

Vent med at takke til du får et brugbart svar. Det kræver at vi får at
vide hvad mærke og model det er. Er det til en Wartburg er det dyrt. Er
det til en større 4 hjulstrækker er det billigt.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Søren Kelly

Dato : 27-04-08 02:37

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vide hvad mærke og model det er. Er det til en Wartburg er det dyrt. Er
> det til en større 4 hjulstrækker er det billigt.

Hej nu ved jeg ikke hvor du bor men du ´kan da smide en mail til mig
så kan det være jeg kan hjælpe lidt....

Mvh Søren

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 27-04-08 09:05

Søren Kelly skrev:

> Hej nu ved jeg ikke hvor du bor men du ´kan da smide en mail til mig
> så kan det være jeg kan hjælpe lidt....

Øh, nu ved jeg ikke lige hvad du vil hjælpe mig med?. Jeg er da godt nok
i haven og slå græs. Senere skal jeg grave ned til det fiberkabel jeg
skal have lagt. Det må du da gerne hjælpe mig med. Nej, spøg til side,
så tror jeg du svarer på et forkert indlæg.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Søren Kelly

Dato : 27-04-08 12:03

> [...]
> have lagt. Det må du da gerne hjælpe mig med. Nej, spøg til side, så tror

Hej

Ja sorry Ib

Det var ment til Klaus

mvh Søren (Ex Mekaniker)