I10 reklamen.
Fra : Ukendt

Dato : 24-04-08 20:00

Jeg overvejer at besøge en Hyundai-forhandler i week-enden med 2 Old
English Sheepdogs i snor og interesseret spørge, om ikke lige de vil
vise mig hvordan de klarer den i en I10 ) Og når de ser måbende ud
henvise til deres TV-reklame (og det er jo snyd at vælte bagsæderne
)
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Jørgen L.

Dato : 24-04-08 22:31

> [...]
> vise mig hvordan de klarer den i en I10 ) Og når de ser måbende ud
> henvise til deres TV-reklame (og det er jo snyd at vælte bagsæderne

Her i huset undrer det os mere at hun udtaler at det ikke er noget problem
at parkere sådan en, og så holder den pilskævt Det er en ommer.

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D & LMC Lord Ambassador 560 RD