Brugtvognshandlere?
Fra : Mogens

Dato : 23-04-08 06:01

Det er ved at gå kraftigt ned af bakken for denne nyhedsgruppe. Ikke een
eneste bemærkning om brugtvognshandleren fra Lystrup, der blev hængt ud på
TV igår. Og udhængningen var sgu iorden, idet han kørte en meget usober
forretning.Utroligt at man ikke kan stoppe den slags mennesker effektivt -
men at kunden istedet skal bruge flere år på at få de penge, man er
berettiget til. Et kæmpefjols af en forretningsdrivende !

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-04-08 02:29

On 23 Apr., 07:01, "Mogens" <for...@it.dk> wrote:
> [...]
> men at kunden istedet skal bruge flere år på at få de penge, man er
> berettiget til. Et kæmpefjols af en forretningsdrivende !

Helt enig, ufatteligt at han overhovedet ville medvirke.

Fedt at fodgeden kom med en transporter for at hente bilerne

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : Mogens

Dato : 23-04-08 20:36

> Helt enig, ufatteligt at han overhovedet ville medvirke.
> Fedt at fodgeden kom med en transporter for at hente bilerne

Jep, jep - lige præcis !!
(og så var det en kvindelig sagfører, der klarede det)

Fra : Torben Scheel

Dato : 23-04-08 09:51

Mogens wrote:
> [...]
> TV igår. Og udhængningen var sgu iorden, idet han kørte en meget usober

Hvad er TV?

--
vh
Torben

Fra : .J.S...

Dato : 23-04-08 14:15

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message
> Hvad er TV?

http://da.wikipedia.org/wiki/Fjernsyn

Du skulle prøve det, det sker af og til de sender noget godt

mvh/JS

Fra : Torben Scheel

Dato : 23-04-08 18:47

..J.S... wrote:

> http://da.wikipedia.org/wiki/Fjernsyn
>
> Du skulle prøve det, det sker af og til de sender noget godt

Tak, men jeg har stadig Bubber og MGP på nethinden fra sidste gang jeg
prøvede. Der var sgu' for langt mellem snapsene Og hold da fast hvor
giver det meget garagetid når man ikke skal sidde og se dårlige
udsendelser i High Definition

Næste projekt efter jeg færdiggjorde mit MC projekt
(http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1538) er at lægge en R5 20V maskine
i den gamle Audi som erstatning for den livstrætte R5 10V der er i.
Herlig motor : http://www.20v-sauger-tuning.de/

Og så slipper jeg for Bubber

--
vh
Torben

Fra : Rosendal

Dato : 23-04-08 14:09

http://www.dr.dk/dr1/kontant Lige et link til det vi taler om.

Stakkels brugtvognshandler. Bliver hevet i retten af kunder for enkelte
småfejl som at udstede falske FDM test, sælge sminkede lig og skrue
spedometeret 200000 km tilbage, nå nej det var jo toldvæsnets fejl.
Og så har han oven i købet ingen penge........... stakkels mand.

(Jo det var ironisk ment)

Utroligt at sådan en svindler kan blive ved med at drive forretning.
Det bliver spændende at se om Kontant finder værre brugtvognsforhandlere end
ham Rene Johansen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-04-08 14:15

Mogens wrote:
> [...]
> mennesker effektivt - men at kunden istedet skal bruge flere år på at
> få de penge, man er berettiget til. Et kæmpefjols af en

Jeg så desværre ikke hele udsendelsen, kun den sidste halvdel.
Men Rene Johansen virker næsten som en ny "BT Bilsalg" (eller
Danmarks/Sveriges Billigeste Biler - eller hvad det hedder nu om dage).

Jeg synes, at det i et retssamfund som DK, virker meget underligt, at sådan
en "forretning" ikke kan lukkes på en eller anden måde af det offentlige.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : martin bjerre

Dato : 23-04-08 18:15

Jeg kan godt grine lidt af ham Rene, jeg har nemlig solgt ham en bil via
QXL, og IMO blev den budt ALT for højt op, hvilket jeg også gjorde ham
opmærksom på da han skulle afhente bilen. "det er ok, jeg har jo selv budt
den derop" var hans svar.....

Martin

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-04-08 18:16

martin bjerre skriver:

> [...]
> QXL, og IMO blev den budt ALT for højt op, hvilket jeg også gjorde ham
> opmærksom på da han skulle afhente bilen. "det er ok, jeg har jo selv budt

Tjah, kører han så minus 200kkm på uret og opfinder en "perfekt" FDM
attest kan han nok få pengene ind igen......

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-08 18:36

On Wed, 23 Apr 2008 19:16:15 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>martin bjerre skriver:

>Tjah, kører han så minus 200kkm på uret og opfinder en "perfekt" FDM
>attest kan han nok få pengene ind igen......

De der køber en bil uden at se papirerne er lidt selv ude om det. Jeg
ville godt nok ikke købe en kasse uden at se synsattest eller reg.
attest. Men det gør ham jo ikke mindre "ulden" i kanterne - han har da
opbygget et renomme med systematisk misinformation. Han slår næsten
Låsby-Svendsen om hvem det siges, det lykkedes ham at sælge en bil
uden motor )
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-08 21:40

"Mogens" <forget@it.dk> skrev :

>Et kæmpefjols af en forretningsdrivende !

Jep

Man skulle næste gi' ham tilbage af samme skuffe ;)

--
Jan_stevns

Fra : Mikael

Dato : 23-04-08 01:42

> [...]
> men at kunden istedet skal bruge flere år på at få de penge, man er
> berettiget til. Et kæmpefjols af en forretningsdrivende !

Det der er mest utroligt det er at han kan blive ved, det er da
ufatteligt han ikke kan stoppes.
Tænk hvis man kom til at købe en bil af sådan en fætter...

Mikael