Hjemmefra..
Fra : Hvem ?

Dato : 20-04-08 01:37

Fandt lidt om PTSD.
Så kan du se hvad jeg slås med 24 timer i døgnet...

a.. Mareridt & søvnbesvær Der forekommer ofte voldsomme mareridt eller
søvnbesvær, ofte er det partneren, der registrerer den urolige søvn.
a.. Stressreaktioner Voldsom følelsesmæssig og fysiologisk stressreaktion
ved konfrontation med indre eller ydre stimuli, der symboliserer eller har
fælles træk med traumet.
a.. Støjoverfølsomhed Der vil ofte være en lav tærskel overfor støj og
larm, og man bliver lettere irritabel end før, dette kan give sig udtryk i
voldsomme vredesudbrud, (kort lunte)
a.. Overreaktion ved forskrækkelse, tendens til at fare sammen
a.. Hukommelses og koncentrationsbesvær.
a.. Isolationstendens Andre trækker sig tilbage fra venner og familie og
bliver initiativløse, med nedsat interesse for at deltage i betydningsfulde
aktiviteter.
a.. Mistro Følelse af afsondrethed og fremmedgørelse, kan miste tilliden til
andre.
a.. Nedsat følelsesliv Begrænset følelsesspektrum, manglende evne til
empati, ømhed og kærlighed.
a.. Misbrugsproblemer Der er en del der "drukner" de ufrivillige tanker og
billeder, der dukker op og er så smertefulde, ved at indtage alkohol, piller
eller stoffer.
a.. Depression Der kan komme depression og en følelse af håbløshed.
a.. Lavt selvværd
a.. Seksuelle problemer og impotens

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-04-08 04:18

Hvem ? skrev:

> Fandt lidt om PTSD.
> Så kan du se hvad jeg slås med 24 timer i døgnet...

Som lastvognschauffør?
Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : Finn Guldmann

Dato : 20-04-08 12:10

Hans Paulin (6310) skrev:
> Som lastvognschauffør?

Det kan jo også være som deltager i racet på Køge Bugt hver morgen og
aften. For nogen kan det vel godt virke som det varer hele døgnet.

--
MVH Finn

Når folk nu med al ønskelig tydelighed har bevist at de hverken kan,
vil eller tør køre bil, hvorfor lader de så ikke være?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-04-08 13:24

Finn Guldmann skrev:

> Det kan jo også være som deltager i racet på Køge Bugt hver morgen og
> aften. For nogen kan det vel godt virke som det varer hele døgnet.

Dét kender jeg så ikke noget til; det lyder som om du har et større
detaillekendskab!?

Fra : Finn Guldmann

Dato : 20-04-08 13:34

Hans Paulin (6310) skrev:
> Dét kender jeg så ikke noget til; det lyder som om du har et større
> detaillekendskab!?

Desværre indebærer kørsel mellem Padborg og Sverige at man ikke kan
undgå at komme på det stræk.

Men så kan man dog forsøge at holde sig væk når alle "kø-søgerne" er
der.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-04-08 15:55

Finn Guldmann skrev:

> Desværre indebærer kørsel mellem Padborg og Sverige at man ikke kan
> undgå at komme på det stræk.
>
> Men så kan man dog forsøge at holde sig væk når alle "kø-søgerne" er
> der.

Okay

Der holder ofte en lastbil her i Broue hvor der står "Finn" i forruden (såen
stor blå én), men dét er så ik' dig!?

Fra : Finn Guldmann

Dato : 20-04-08 16:14

Hans Paulin (6310) skrev:
> Okay
> Der holder ofte en lastbil her i Broue hvor der står "Finn" i forruden (såen
> stor blå én), men dét er så ik' dig!?

Nej, min er hvid, stor, der står Guldfinn i forruden og den holder i
Holbøl.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-04-08 16:19

Finn Guldmann skrev:

> Nej, min er hvid, stor, der står Guldfinn i forruden og den holder i
> Holbøl.

Okay; så fik vi dén på plads!

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-04-08 06:00

Hvem ? skriver:

> [...]
> eller stoffer.
> a.. Depression Der kan komme depression og en følelse af håbløshed.

Hvad satan PilleBo (Bo Mørch Mogensen), har du fundet dk.fritid.bil ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : TJ

Dato : 20-04-08 10:02

On Sun, 20 Apr 2008 06:59:42 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Hvad satan PilleBo (Bo Mørch Mogensen), har du fundet dk.fritid.bil ?

Ja, den beskrivelse passer vist meget godt på Bøø. :)

--
I'm not dead yet, I just smell bad.