ridser i lakken
Fra : alten

Dato : 16-04-08 20:26

Efter at have kørt tæt op af noget buskas er der kommet nogle ikke-dybe
ridser i lakken på min bil. Kan de "gemmes" med noget voks eller skal man
lave en egenlig lakreparation.

mvh
Henrik

Fra : co@ch [4130]

Dato : 16-04-08 20:44

"alten" <alten@alten.dr> skrev i en meddelelse
> Efter at have kørt tæt op af noget buskas er der kommet nogle ikke-dybe
> ridser i lakken på min bil. Kan de "gemmes" med noget voks eller skal man
> [...]

Med "Slipoline" når du et stykke af vejen.

Husk at efterbehandle med voks efter.

Bri@n

Fra : Henrik

Dato : 18-04-08 22:12

"alten" skrev i en meddelelse > Efter at have kørt tæt op af noget buskas
er der kommet nogle ikke-dybe
> ridser i lakken på min bil. Kan de "gemmes" med noget voks eller skal man
> lave en egenlig lakreparation.

Prøv evt. med noget Wenol Polish (med Carnaubavoks) - det plejer at tage de
fleste overfladeridser samtidig med at det giver lakken en gang beskyttelse.

Er bl.a. set hos Mekonomen.