Bagkofanger til Sierra
Fra : PSG

Dato : 11-04-08 13:11

Jeg skal have skiftet bageste kofanger på min Sierra GLX fra '92 - men Ford
kan ikke skaffe den. Ifølge den lokale forhandler er den i restordre fra
Tyskland - og det er nu 2 måneder siden jeg bestilte den. Det er jo lidt
længe at vente og de har ikke noget estimat over hvornår den kommer hjem.
Forhandleren virker nu heller ikke specielt entusiatisk for at lave opgaven,
og jeg leder derfor efter andre løsninger. Nogle der kender én der kan
trylle sådan en stump?

PFT
- Patrick

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 11-04-08 13:36

PSG wrote:
> [...]
> entusiatisk for at lave opgaven, og jeg leder derfor efter andre
> løsninger. Nogle der kender én der kan trylle sådan en stump?

Hvis du kan bruge en brugt, burde der være en her:

http://kortlink.dk/54ya

Ebbe

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-04-08 15:38

Ebbe Kristensen wrote:

> Hvis du kan bruge en brugt, burde der være en her:
>
> http://kortlink.dk/54ya

Der er ikke nogen af dem der er magen til.
Sierra skifter kofanger-model i ca. '91 og de er stort set umulige at
opdrive hos huggerne (altså de nyeste versioner) og de bliver svjv heller
ikke lavet uoriginalt, kun til de gamle.
Samtidigt er der også forskel på 3/5 og 4 dørs modellerne.
Sidst jeg skulle bruge en, var for ca. 3 år siden og det eneste sted jeg
kunne finde den, var hos Ford.
Kostede vist i omegnen af 2500-3000,- og de havde den på lager (dengang).

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : JL

Dato : 11-04-08 20:55

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> wrote in message
> PSG wrote:

> Hvis du kan bruge en brugt, burde der være en her:
>
> http://kortlink.dk/54ya
>
> Ebbe

Det var da en rimelig lækker side!!

Står og skal bruge en bagkofanger til mondeoen.

Men lidt mærkeligt at der i beskrivelsen på en af kofangerne står at farven
er rød, på billedet er den grå og i "stam data" at den er metal sort ? Må
hellere sende en forespørgsel om høre om den korrekte farve.

Skal lige høre... på nogle af beskrivelserne står der bare nogle tal. Er det
en farvekode?