Billigste AP500
Fra : Gunnar007

Dato : 09-04-08 22:27

Hvem sælger billigst fartpiloten LiteOn AP500 (eller AP550)

Har set den til 1995,-

Nogen som kan komme derunder ??
Også gerne udland, hvis det er billigere

Hilsen G

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 10-04-08 07:32

"Gunnar007" <007g@teamsos.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem sælger billigst fartpiloten LiteOn AP500 (eller AP550)
>
> Har set den til 1995,-
>
> Nogen som kan komme derunder ??
> Også gerne udland, hvis det er billigere

Ebay er altid et godt sted at starte :)
Det er nok det bedste bud hvis det skal være udland.

--
/Dennis
Server + HP Autoloader backupstation sælges

Fra : Gunnar007

Dato : 10-04-08 13:34

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERN*daydreamer.dk> skrev i meddelelsen

> Ebay er altid et godt sted at starte :)
> Det er nok det bedste bud hvis det skal være udland.

Ebay har nærmset intet til salg i den kategori.
Eller også kan jeg ikke se det

Der er heller ingenting på dba eller qxl

Anyone ??

Hilsen G

Fra : Brian

Dato : 10-04-08 17:54

Gunnar007 wrote:

> Ebay har nærmset intet til salg i den kategori.
> Eller også kan jeg ikke se det

Søg på Tempomat, så vælter det frem. Waeco's produkter er magen til Liteon's

/Brian

Fra : Gunnar007

Dato : 10-04-08 18:52

"Brian" <nej@tak.du> skrev i meddelelsen
> Søg på Tempomat, så vælter det frem. Waeco's produkter er magen til
> Liteon's
>
> /Brian

Jo tak, men der er jo ingen som er billigere end de 1995 jeg skal give i DK
Og jeg skulle jo gerne spare lidt, ved at handle udenlandsk.

Skal da lige tilføje at jeg har bestilt originalknapper til rat hos en mazda
forhandler i staterne, han skal have 950 kr inkl forsendelse til DK. Mazda i
dk skal have små 2300,-

Hilsen G

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-04-08 23:57

Gunnar007 wrote:
> [...]
>
> Skal da lige tilføje at jeg har bestilt originalknapper til rat hos
> en mazda forhandler i staterne, han skal have 950 kr inkl forsendelse

Vent med at sætte prisen inden den ligger trygt hjemme hos dig.

Jeg formoder ikke at han vil betale moms og told for dig.

/F