Nyt venstre sidespejl, Volvo 460 ?
Fra : John T.

Dato : 09-04-08 22:15

Hej !
Jeg skal udskifte sidespejlet og har kobt et flot "brugt"
Det er til "varme i spejlet" (som der ikke var for)
Der er 2 ledninger pa ca. 30 cm der ender i et firkantet stik.
Ved I om der ligger stik i doren pa en
Volvo 460 Spirit 1.8 1994 ? (Inden jeg skiller ad)
Hvis nej, hvad kan jeg sa gore for at fa varme til spejlet ?
Alternativ er at klippe ledningerne over og bare montere spejlet,
men for pokker, nar der nu er varmelegeme i er det da argerligt.
Gode sagkyndige rad modtages med kyshand !!!
Hilsen John T.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-04-08 11:38

John T. wrote:
> [...]
> men for pokker, nar der nu er varmelegeme i er det da argerligt.
> Gode sagkyndige rad modtages med kyshand !!!

Varmen starter normalt sammen med varmen fra el-bagruden så det er bare at
trække en ledning fra den kontakt, samt lave stelforbindelse ..

/F

Fra : John T.

Dato : 10-04-08 13:32

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Varmen starter normalt sammen med varmen fra el-bagruden så det er bare at
> trække en ledning fra den kontakt, samt lave stelforbindelse ..

Hej, først et andet spørgsmål: har du æ,ø,å korrekt vist ?
Det har jeg ikke !
Spejlet:
Det der undre mig er, fra spejlet er der 2 ca. 30 cm lange kabler
(ledninger), brun og gul) der ender i et firkante hun-stik, og 30 cm. kan
umuligt
komme ind i kabinen, så man skulle da mene
at der er et han-stik et eller andet sted--ik?
Min tanke var om stikket var bag bagbeklædningen i døren ??
Og det var det jeg efterlyste, om nogen vidste det, inden jeg begynder
at skille det hele ad.
Hilsen John T.
Hilsen John T.

Fra : Lund

Dato : 10-04-08 17:33

Så pil dørbeklædningen af, så svært er det jo ikke. Måske er du heldig at
den er der...

Mvh. Torben