Veje plævret ind i jord og andet skidt.
Fra : Klaus G.

Dato : 05-04-08 21:31

Hej.

Hvem skal man rette henvendelse til, når visse veje og cykelstier,
efterhånden er sådan overhældt med jord og sten fra en traktor, som skal
hente "ko-mad" på den anden side af vejen?

Det er ikke fordi at jeg normalt laver indsigelser mod den slags, for
bønderne plejer somregl at gøre rent efter sig, eller også er det så lidt,
at det regner væk. Men nu er der altså ikke sket noget, siden jeg i starten
af Januar i år, hver dag er begyndt at køre samme vej hver morgen og
eftermiddag. Faktisk er det blevet værre og værre som ugerne går og nu gider
jeg altså ikke mere at bremse ned, hver gang jeg kommer til det vejstykke.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-04-08 21:51

"Klaus G." skriver:

> Hvem skal man rette henvendelse til, når visse veje og cykelstier,
> efterhånden er sådan overhældt med jord og sten fra en traktor, som skal
> hente "ko-mad" på den anden side af vejen?

Politiet.

Men prøv den sjove, ring til trafikradio og meld det ind. Måske bonden
selv hører det......

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 06-04-08 09:22

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Men prøv den sjove, ring til trafikradio og meld det ind. Måske bonden
> selv hører det......

God idé ..

Thore

Fra : Finn Guldmann

Dato : 05-04-08 22:10

Klaus G. skrev:
> [...]
> jeg altså ikke mere at bremse ned, hver gang jeg kommer til det vejstykke.

Det er en sag for politiet.

--
MVH Finn

Når folk nu med al ønskelig tydelighed har bevist at de hverken kan,
vil eller tør køre bil, hvorfor lader de så ikke være?