Brandert eller stjålet.
Fra : JBH

Dato : 03-04-08 22:38

Fra : Niels Pein

Dato : 03-04-08 23:04

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:47f54e2a$0$2095$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hvad mener I
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article991582.ece

Minder mig lidt om min tid som offroad-/endurokører.

--
Niels

Fra : Møller

Dato : 04-04-08 10:55

JBH skrev:
> Hvad mener I
> http://ekstrabladet.dk/112/article991582.ece

Den skulle vel alligevel på værksted, så da den kunne køre videre, er det da OK.
Hvis andre kunne finde ud af at fjerne deres biler fra vejbanen efter uheld , ofte endda småuheld,
så ville det da se bedre ud med trafikafviklingen og -sikkerheden.

Møller

Fra : JBH

Dato : 04-04-08 20:17

"Møller" <em@upsg2n.dk> skrev i en meddelelse

> Den skulle vel alligevel på værksted, så da den kunne køre videre, er det
> da OK.

Jaa, han har har helt sikkert kunne vurdere at bilen var sikkerhedsmessigt
forsvarligt at køre videre i.
Han har så bare lige glemt at anmelde ulykken til Politiet jfr.
færdselsloven, så han kan erstatte de ting han smadrede.

> Hvis andre kunne finde ud af at fjerne deres biler fra vejbanen efter
> uheld , ofte endda småuheld, så ville det da se bedre ud med
> trafikafviklingen og -sikkerheden.

I det konkrete tilfælde kunne bilen da kun stå i vejen for en traktor, da
den var landet på en mark.

/JBH

Fra : Møller

Dato : 04-04-08 10:56

JBH skrev:
> Hvad mener I
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article991582.ece

Jo lige en ting mere: hvor er der belæg for din overskrift?

Møller

Fra : JBH

Dato : 04-04-08 20:20

> Jo lige en ting mere: hvor er der belæg for din overskrift?

Har du andre forslag til hvorfor han ikke har kontaktet Politiet,
el-værket, samt landmanden som ejer vandmåleren. ?

/JBH

Fra : Møller

Dato : 05-04-08 10:37

JBH skrev:
> "Møller" <em@upsg2n.dk> skrev i en meddelelse

> Har du andre forslag til hvorfor han ikke har kontaktet Politiet,
> el-værket, samt landmanden som ejer vandmåleren. ?

Han har slået hovedet?

Da der ikke er sket personskade skal politiet ikke involveres.

Om han har kontaktet de andre ved jeg eller EB ikke, Der står kun, at han har ramt dem.

Det minde mig om en episode med Grønholm for et par år siden i WRC, på vej ned til et hårnålesving,
kom han lidt langt ud, bilen rullede et par omgange og blev stående på hjulene på den nederste del
af vejen efter hårnålesvinget.
Hvad sagde manden???

På sit finsk-engelske: which way, which way?
Han skulle bare videre, men køreretning ??
Jeg kiggede lige efter et klip, men fandt det ikke ;-(

Møller

Fra : JBH

Dato : 05-04-08 20:45

> Han har slået hovedet?

Næppe.

> Da der ikke er sket personskade skal politiet ikke involveres.

Nu modsiger du dig selv. Hvis han vitterlig har slået hovedet er der i høj
grad grund til at få det undersøgt hurtigst muligt aht. hjerneskade. Mon
ikke nærmere det var før sprittågerne lettede at de ville have fat i ham.
Det kan næppe kalde sikkerhedsmessigt forsvarligt at køre i en bil som han
kørte videre i .

Citat"

Ved uheldet blev begge airbags udløst og højre fordæk slået løs fra fælgen.
Det lod bilisten sig dog ikke mærke med. Han kørte tilbage på vejen og
fortsatte et par kilometer til Esrum, hvor han i selskab med et par hunde
forlod bilen."

Lol

/JBH

Fra : Hr. Jensen