Mangelende højre nærlys i Ford mondeo 2002
Fra : Ukendt

Dato : 01-04-08 21:26

Hejsa,

Er der nogen der kender noget til mit problem med at der ikke er lys i højre
nærlys?

Alle andre lygter virker(venstre nærlys, begge fjernlys og baglys)!

Jeg har søgt lidt på nettet og manualen om der er sikring der kun gælder til
højre nærlys men kan ikke finde noget info på det.
Jeg har selvfølgelig skiftet begge pærer men det hjalp ikke en dyt, alle
forslag er velkomne.

Christian Holst

Fra : Claus Frørup

Dato : 01-04-08 21:46

Isang tao pinangalanan, Christian Holst(2750) nagsulat:

> [...]
>højre nærlys men kan ikke finde noget info på det.
>Jeg har selvfølgelig skiftet begge pærer men det hjalp ikke en dyt, alle

Et hurtigt gæt, kunne være en løs forbindelse i stikket der sættes på
pæren.
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-08 21:47

> Et hurtigt gæt, kunne være en løs forbindelse i stikket der sættes på
> pæren.
> --

Jeg har ellers rokket med den, men det skader jo ikke at gå ud og prøve igen
:)

Christian Holst

Fra : Claus Frørup

Dato : 01-04-08 22:55

Isang tao pinangalanan, Christian Holst(2750) nagsulat:

>Jeg har ellers rokket med den, men det skader jo ikke at gå ud og prøve igen
>:)

Det kan jo være et af benene i stikket der er knækket, eller ledningen
der er gået fra.
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Martin

Dato : 01-04-08 21:54

Claus Frørup wrote:
> Isang tao pinangalanan, Christian Holst(2750) nagsulat:

> Et hurtigt gæt, kunne være en løs forbindelse i stikket der sættes på
> pæren.

På min '85er bil var det ledningen der var tæret op høhø :)

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-08 01:48

> På min '85er bil var det ledningen der var tæret op høhø :)
Intet er hverken irret eller rustet

Christian Holst

Fra : alexbo

Dato : 01-04-08 22:08

"Christian Holst(2750)" <poppeATeasyfragDotDanemark> skrev

> Jeg har søgt lidt på nettet og manualen om der er sikring der kun gælder
> til højre nærlys men kan ikke finde noget info på det.

Det står sandsynligvis i låget til sikringerne.
Der er næsten altid en sikring til hver side.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-08 01:48

Det står der nemlig ikke noget om - desværre

Christian Holst

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 02-04-08 05:23

> Det står der nemlig ikke noget om - desværre

Så må det jo stå i din instruktionsbog, hvilken sikring(er) der bruges til
dit nærlys. Har du spænding i sikringsboksen, er der måske en defekt i dit
ledningsnet. Har prøvet i en nyere Alto, at ledningen var afbrudt fra
sikringsboksen - men nu skal man jo self. ikke sammenligne en bil samlet i
Indien, men en Tysk Ford ;)

Mvh
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-08 22:17

"Hans Mouridsen" <hom@fjernmigfoerstpc.dk> wrote in message

> [...]
> ledningsnet. Har prøvet i en nyere Alto, at ledningen var afbrudt fra
> sikringsboksen - men nu skal man jo self. ikke sammenligne en bil samlet i

Jeg har kigget i instruktionsbogen men har kun fundet en sikring der gælder
begge sider, men alternativt må jeg jo forbi ford !
og har også tjekket nabo kontakterne

Christian Holst

Fra : alexbo

Dato : 02-04-08 07:24

"Christian Holst(2750)" skrev

> Det står der nemlig ikke noget om - desværre

Tænd nærlyset, tag sikringerne ud een for een når dit venstre lys går ud er
sidemanden højre nærlys.

mvh
Alex Christensen